Enkunkielitaitoiset ihmiset apuuuva!

Heili Karjalasta

Aktiivinen jäsen
06.01.2006
10 581
0
36
Kertokaas miten ilmaisisin asiani...

Pitäs kirjoittaa Lämmöllä sinulle tai rakkaudella ja lämmöllä sinulle tai jotain vastaavaa "hempeää" ja lyhyesti ja ytimekkäästi..Mikäs ois paras vaihtoehto tekstiin?

Kirjaimia siinä teksissä maksimissaan 20 (välilyonteineen).

Hyviä ideoita otetaan vastaan!
 
öö..

With love for you

With warmth for you kuulostaa ika hölmöltä


Meinaatko onittelua?
Eikö enkun kielisissä toivotuksissa usein lue "happy birthday/ congratulations for Xxxxxx. Love, Xxxxxx
 
yleensä nuissa onnitteluissa lukee että:

With love, ja sitte sen nimi joka allekirjoittaa

With love, for/to you voidaan sanoa silloin ku ojennetaan/annetaan jollekulle rakkaalle jotain ja sanotaan että rakkaudella, sinulle.

sitte voisit sanoa vaikka että: With my warmest regards (lämpimin terveisin)
 

Yhteistyössä