Ennen niin hyvän tuulinen vauva muuttunut täysin päinvastaiseksi :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja todella väsynyt äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja tarkistuttaisin:
kyllä mä soittasin tk.hon ennenkun mitään suppoja antaisin. Kuitenkin kun vasta 2kk vanha. Siis soita niin kertoovat kyllä jos täytyy käydä näytillä ja uskaltaako antaa suppoja!

mä asun reilun 10km:n päässä neuvolasta enkä pääse mitenkään näiden lasten kanssa sinne. :(

kyllä minä soittaisin kuitenkin! Pieni vaiva ja sais kuitenkin sen varmuuden tekemisilleen!

Toimiiko maha hyvin vauvalla? Tuohan voi olla ihan vain mahavaivoja tai hampaita tulee jos ei edes kuumettakaan ole. En huolestuisi.
Koitas hieroa vauvaa lämpimässä paikassa jos hän rauhoittuisi.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Toimiiko maha hyvin vauvalla? Tuohan voi olla ihan vain mahavaivoja tai hampaita tulee jos ei edes kuumettakaan ole. En huolestuisi.
Koitas hieroa vauvaa lämpimässä paikassa jos hän rauhoittuisi.

ennen tuli kakka useasti päivässä nyt tulee kerran päivässä-kahdessa. Eilen itki kakkaa tehdessään.

"Täällä yksi äiti kiitteli hiljattain palstalta saatua vinkkiä juottaa ruuan jälkeen vauvalle keitettyä vettä (huoneenlämpöisenä;), siihen oli loppuneet masu vaivat :)"

lisää : http://kaksplus.fi/keskustelu/t962570,25

Alkuperäinen kirjoittaja linkki:
"Täällä yksi äiti kiitteli hiljattain palstalta saatua vinkkiä juottaa ruuan jälkeen vauvalle keitettyä vettä (huoneenlämpöisenä;), siihen oli loppuneet masu vaivat :)"

lisää : http://kaksplus.fi/keskustelu/t962570,25

kiitos :)

Alkuperäinen kirjoittaja niisk:
No voi voi. Meillä muuttui kahdeksan kuukautta sitten. Elämä on pelkkää itkua ja parkua päivisin ja usein öisinkin.

meillä 5kk, lapsi sairas..

Meillä ei oo diagnoosia, lääkärit vaan voivottelee.. On kyllä muitakin oireita.

Pakko sanoa, että ole sitkeä. Yritä saada lapsi jollekin hyvälle lastenlääkärille. Meidän pojalle saatiin apua vasta, kun tilanne kävi todella huolestuttavaksi.

Eli ei kannata antaa enää. Edellinen versio rokotteesta aiheutti suolen kiertymiä tms.tukoksia jne. ja se vedettiin pois markkinoilta. Tuo voi aiheuttaa aivan samat oireet.

Meillä rota-rokotteen eka osa aiheutti kyllä useammankin päivän levottomuutta.

Supon antaminen on mun ymmärtääkseni kyllä enemmän painosta kiinni kuin iästä. Soita neuvolaan ja kysy.

Ehkä se tekee hampaita?

JA paljon sympatiaa sinne! Omakin kitisi ja inisi tuossa iässä pari viikkoa putkeen ihan kaikesta. Nyt on taas sama aurinkoinen poika kuin alussakin.

Meillä rota-rokotteen ensimmäinen annos muutti pienen ihanan tyytyväisen vauvan huutavaksi ja tyytymättömäksi. Oireet ei tosiaan tulleet heti rokotteen jälkeen vaan muutaman päivän kuluttua ja onneksi menivät ohi ajan kuluessa.
En nyt tarkkaan muista kauan kesti, muistelisin, että noin viikon verran.
Googlettelin tällöin asiasta ja löysin muitakin vastaavia kokemuksia.
Mutta usko pois, voi olla hyvin rotarokotteesta.

Alkuperäinen kirjoittaja .:
Luulen, että johtuu tuosta. Meillä tyttö kitisi viikon mahaansa joka rota-kuurin jälkeen. Ekan kerran juuri 2kk vanhana. Oikein kirkui, kun mahaan sattui

näin meilläkin on :( tosi kurjaa katseltavaa ja kuunneltavaa.

Yhteistyössä