Ennustaja menee oman perheen pariin , nora , jatkan sinusta kun palaan.

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Liika on liikaa, tunne katoaa , jos alan stressaamaan kun kysymyksiä paljon. Kyllä, minäkin olen vain ihminen. :)

Vastaan järjestyksessä, voitte laittaa lisää kysymyksiä.

Ihanaa iltaa kaikille

Ennustaja
 
Alkuperäinen kirjoittaja hei :
Osaatko yhtään sanoa monen aikaan tulet takaisin? :)

Palaan takaisin n klo 22:00.

Sinä olet turhaan huolissasi elämästäsi, tämä vuosi 2010 tulee yllättämään sinut monella tavalla, et ole uskoa , että juuri sinulle tulee niin paljon hyvää, yhden vuoden aikana.

Olet lämmin ja auttava.

ap
 

Yhteistyössä