Enpä ois uskonu että seksielämä voi muuttua näin paljon paremmaks vaan miestä vaihtamalla! :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja n34
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

n34

Vieras
Ehdin jo yli vuosikymmenen mielessäni surkutella kykenemättömyyttäni nauttia seksistä. IKINÄ en orgasmia saanut, ei ollut edes lähelläkään, ei vaan tuntunu yhtään miltään. Ikinä en tuntenut oikeaa halua ja kiihoittunut. Erosin sitten miehestäni reilu vuosi sitten ja nyt uuden miehen kanssa... Seksi on loistavaa! olen kokenut niin paljon enemmän kun kenenkään kanssa tähän asti. En olis ikinä uskonut laukeavani mutta niin vaan kävi :) Ihanaa ettei vika ollutkaan minussa vaan edellisissä kumppaneissa! Sanottakoon että ex mies ei voinut käsittää miksi hänen pitäisi tehdä jotain nautintoni eteen vaikka asiasta keskusteltiinkin aina välillä.

It takes two to tango - muista kuitenkin se. Nyt kun syylistät exääsi huonosta seksielämästä - kyllä siinä puuhassa tulee molempien olla mukana, ja seksi ongelmat on molempien "syytä".

Eli älä nyt hauku exääsi, hänellä saattaa olla nyt puolisko joka nauttii seksistä hänen kanssaan.

• Tykkää
Reactions: Jaska-
Kyllä se yhtälailla naisessa on se vika, jos ei seksistä nauti. Ehkä se vika oli jopa enemmän kuin sinussa kuin miehessä.

Naisen asema ei ole vain makoilla lahnana jalat levällään löysä vittu auki. Ei todellakaan.

Alkuperäinen kirjoittaja jäitä hattuun;24713542:
It takes two to tango - muista kuitenkin se. Nyt kun syylistät exääsi huonosta seksielämästä - kyllä siinä puuhassa tulee molempien olla mukana, ja seksi ongelmat on molempien "syytä".

Eli älä nyt hauku exääsi, hänellä saattaa olla nyt puolisko joka nauttii seksistä hänen kanssaan.

no joo voihan se olla... Mutta aivan rehellisesti sanottuna ei exää kiinnostanut vähääkään miltä musta tuntui. Oletti että ilman ainuttakaan suudelmaa, halausta, kosketusta tai kaunista sanaa olisin aina valmiina seksiin ja jos en niin vastaus oli "se on oma ongelmas" eikä ottanut kuuleviin korviinsa ehdotuksiani mistä voisin pitää tai miten haluaisin minua kosketeltavan. Piti omana oikeutenaan kylläkin suu ja käsihoidot yhdynnän lisäksi, minä sen sijaan en tarvinut yhtään mitään vaan minun olisi pitänyt laueta suunnilleen hänen runkkaamisestaan... huoh. En toki täysin kiellä etteikö joku nainen voisi moisesta tykätä, epäilen kuitenkin etenkin kun tähän lisätään alentava puhe ja asenne naista kohtaan.

Mutta ei tämän ketjun tarkoitus ollut haukkua ex miestä vaan hehkuttaa uutta onneani ja sitä saan vihdoin harrastaa seksiä niin että molemmat osapuolet nauttivat ja saavat tyydytyksen :)

[QUOTE="a.p";24713572]no joo voihan se olla... Mutta aivan rehellisesti sanottuna ei exää kiinnostanut vähääkään miltä musta tuntui. Oletti että ilman ainuttakaan suudelmaa, halausta, kosketusta tai kaunista sanaa olisin aina valmiina seksiin ja jos en niin vastaus oli "se on oma ongelmas" eikä ottanut kuuleviin korviinsa ehdotuksiani mistä voisin pitää tai miten haluaisin minua kosketeltavan. Piti omana oikeutenaan kylläkin suu ja käsihoidot yhdynnän lisäksi, minä sen sijaan en tarvinut yhtään mitään vaan minun olisi pitänyt laueta suunnilleen hänen runkkaamisestaan... huoh. En toki täysin kiellä etteikö joku nainen voisi moisesta tykätä, epäilen kuitenkin etenkin kun tähän lisätään alentava puhe ja asenne naista kohtaan.

Mutta ei tämän ketjun tarkoitus ollut haukkua ex miestä vaan hehkuttaa uutta onneani ja sitä saan vihdoin harrastaa seksiä niin että molemmat osapuolet nauttivat ja saavat tyydytyksen :)[/QUOTE]

Ongelmat on ollut kultapieni paljon syvemmällä - Kannattaa itsekin pohdiskella, ilman tuota syytävää sävyä, mistä kaikki johtuin (jos vielä useamman miehen kanssa et ole kyennyt nauttimaan). Ihan opiksi tulevaan, ettet lankea samaan ansaan.

Sun exiä seksissä kun yhdistää yksi tekijä - sinä.

[QUOTE="vieras";24713568]Kyllä se yhtälailla naisessa on se vika, jos ei seksistä nauti. Ehkä se vika oli jopa enemmän kuin sinussa kuin miehessä.

Naisen asema ei ole vain makoilla lahnana jalat levällään löysä vittu auki. Ei todellakaan.[/QUOTE]

no joo ei tästä olekaan kysymys :D enkä tee niin nytkään (lahnaile siis) tosin mahdoton yrittää nauttia jos kumppania ei kiinnosta pätkääkään nautinko vai en.
ja todellakin syytin itseäni tästä yli 10 vuotta ja nyt vasta alan uskoa ettei syy ollut YKSIN MINUN :)

ja kai joskus on oikeus vähän itsekeskeiseen toitotukseenkin ;) älkää ottako noin tosissaan :)

[QUOTE="minttumaaria";24713578]Ongelmat on ollut kultapieni paljon syvemmällä - Kannattaa itsekin pohdiskella, ilman tuota syytävää sävyä, mistä kaikki johtuin (jos vielä useamman miehen kanssa et ole kyennyt nauttimaan). Ihan opiksi tulevaan, ettet lankea samaan ansaan.

Sun exiä seksissä kun yhdistää yksi tekijä - sinä.[/QUOTE]

Mikäs katkera ukko siellä nyt tilittää? Vai peräti asemaansa tyytynyt nainen?

Etkö lukenut, mitä ap kirjoitti? Häntä on selvästi laiminlyöty seksissä ja sillä siisti. Opettele sinäkin antamaan nautintoa äläkä lässsytä siinä.

[QUOTE="minttumaaria";24713578]Ongelmat on ollut kultapieni paljon syvemmällä - Kannattaa itsekin pohdiskella, ilman tuota syytävää sävyä, mistä kaikki johtuin (jos vielä useamman miehen kanssa et ole kyennyt nauttimaan). Ihan opiksi tulevaan, ettet lankea samaan ansaan.

Sun exiä seksissä kun yhdistää yksi tekijä - sinä.[/QUOTE]

lisättäköön tähän että exiä on vain kaksi kappaletta, ensimmäinen teini säätö, jota nyt ei voi oikeastaan edes laskea ja sitten tämä pitkä suhde. En sanonut etteikö minussa olisi ollut vikaa, varmasti oli mutta ei miehen asenne minua kohtaan paljoa auttanut.

Te takerrutte nyt vääriin asioihin, ei ollut tarkoitus nyt puide ex suhdetta vaan ihan vaan halusin tämän uuden onnen jakaa muille, joskin kaikki suhtautuu niin tosissaan ja vittuilleen ettei oo tosikaan :D

[QUOTE="a.p";24713580]no joo ei tästä olekaan kysymys :D enkä tee niin nytkään (lahnaile siis) tosin mahdoton yrittää nauttia jos kumppania ei kiinnosta pätkääkään nautinko vai en.
ja todellakin syytin itseäni tästä yli 10 vuotta ja nyt vasta alan uskoa ettei syy ollut YKSIN MINUN :)

ja kai joskus on oikeus vähän itsekeskeiseen toitotukseenkin ;) älkää ottako noin tosissaan :)[/QUOTE]

Kunnes tulee ensimmäiset parisuhdekriisit, arki, kiire, ehkä lapset. Jos oikeasti mietit ja "analysoit" syyt huonoon seksiin, voinet vältää ne karikot elämän heilahdellessa. Mutta jos et menneestä mitään opi - olet pian taas samassa jamassa.

Alkuperäinen kirjoittaja hörhör;24713592:

Etkö lukenut, mitä ap kirjoitti? Häntä on selvästi laiminlyöty seksissä ja sillä siisti. Opettele sinäkin antamaan nautintoa äläkä lässsytä siinä.

vihdoin joku tajusi pointin :) kummaa että tänne tulee porukkaa syyttelemään etten nauttinut ex suhteessa seksistä ja vika oli minun vaikka annoin kattavan esimerkin miten "ex mies keskeistä" koko homma oli. Mutta ei siitä enempää.

AP juu olen ihan samaa mieltä, että jonkun kanssa tuntuu hyvältä, täydelliseltä, toisen kanssa ei. Eli sitä vaan on parempia ja huonompia rakastajia. Niin meissä naisissa kuin miehissäkin. Kannattaa olla iloinen, että on löytynyt kumppani, jonka kanssa seksi on ihanaa. Toivottavasti teillä muutenkin on ihanaa. Ei ne asiat aina mene yksi yhteen. Jonkun kanssa voi olla seksi ihanaa, vaikkei muuten olisi ko. henkilöstä elämänkumppaniksi. Ja tietty päinvastoin.

Alkuperäinen kirjoittaja hörhör;24713592:

No naispuoleinen olen - ja elämä on mua opettanut. Toisin kun näemmä sua. Jos olis, osaisit lukea jutun. Kato kun elämä on peili, sieltä näkyy takas usein se mitä sinne näytät.

Mutta elä toki ahtaassa maailmassa. Enpä tässä ole ap:n miestä syyttömäksi sanonut (kai, vai olenko??) mutta sanoisinko 95% tapauksissa syy on molemmissa. Siinä sulle pähkäiltävää...

nimerkillä seksiterapiassakin käynnyt.

[QUOTE="tiuhti";24713595]Kunnes tulee ensimmäiset parisuhdekriisit, arki, kiire, ehkä lapset. Jos oikeasti mietit ja "analysoit" syyt huonoon seksiin, voinet vältää ne karikot elämän heilahdellessa. Mutta jos et menneestä mitään opi - olet pian taas samassa jamassa.[/QUOTE]

Juu kiitos muistutuksesta, mutta valitettavasti tuo edellinen suhde oli seksin osalta kuvaamani kaltaista jo ennen arkea ja lasta.

Ja pliis älkää enää takertuko tohon ex suhteeseen. Miks teidän pitää manailla koko ajan asiaa, tää oli vaan tämmönen "hauska" aloitus eikä mikään syvempien ongelmien spekulointi tai ex suhteen puiminen :D

[QUOTE="a.p";24713616]vihdoin joku tajusi pointin :) kummaa että tänne tulee porukkaa syyttelemään etten nauttinut ex suhteessa seksistä ja vika oli minun vaikka annoin kattavan esimerkin miten "ex mies keskeistä" koko homma oli. Mutta ei siitä enempää.[/QUOTE]
Ompas suppeaa - kerroppa nyt miten noin muussa elämässä kohtelit miestäsi? En kaipaa runkkaushistoriaa, vaan ihan miten ihmisenä kohtelit miestäsi. Kattos, miehetkin kuitenkin on ihmisiä.

Juu, hän ei ollut sinulle oikea. Ehkäpä olit nalkuttava tai alentava häntä kohtaan? Puhuit ehkä rumasti? Suukottelitko sinä miestäsi, oma-aloteisesti, puhuitko hänelle arvostavasti?

[QUOTE="a.p";24713639]Juu kiitos muistutuksesta, mutta valitettavasti tuo edellinen suhde oli seksin osalta kuvaamani kaltaista jo ennen arkea ja lasta.

Ja pliis älkää enää takertuko tohon ex suhteeseen. Miks teidän pitää manailla koko ajan asiaa, tää oli vaan tämmönen "hauska" aloitus eikä mikään syvempien ongelmien spekulointi tai ex suhteen puiminen :D[/QUOTE]

Ehkä joku koittaa sulle hieman opettaa jotakin, aloitus kuitenkin kovin ylimielinen.

Hienoa! Voi että mä oon onnellinen sun puolesta! =) Mulla on takana 17v suhde ja pääosin surkea seksielämä. Nyt olen eroamassa ja toivon niin että mulle kävisi samalla tavalla. Mä tiedän että siihen hyvään seksiin tarvitaan kaksi ja nykyisen kanssa kun ei henkinen yhteys toimi niin ei sitten se fyysinenkään. Oli kiva kuulla että noin voi käydä =)

Joo unohtakaa koko juttu! kukkahattu tädit täällä kirjoittelemassa. Ymmärrättekö että oli tämä oli huumoripitoinen aloitus, jossa tarkoituksella hehkutin tätä uutta onneani.

Ja sovitaan sitten että MINÄ olin se alentava osapuoli joka ei miestä huomioinut, jos se teille paremman mielen tekee. Kun nyt valitsitte että olette exäni puolella niin kerrottakoon että avioliittooni panostin 110 prosenttisesti, kärsin henkisestä ja myöhemmin myös fyysisestä väkivallasta mutta aina vaan halusin yrittää ja panostaa ym ym. Lopulta avioeron syy oli miehen väkivaltaisuus, kun hän eräänä yönä kännipäissään kotiin tuli ja homma lähti käsistä. Tämä mies joka teistä tässä onkin kärsivä osapuoli ei ole myöskään kertaakaan halunnut eron jälkeen nähdä lastamme (4v)
Uskomattoman tahdittomia ihmisiä heti syyttelemässä kun sopiva tilaisuus tulee. Miksi lähdette kehittelemään juttua omien luulojenne mukaan ilman faktoja.

Ohhoh mitä idiotteja vastaamassa! kyllä täällä saa hehkuttaa positiivisistakin elämäntilanteista, ei tarvi aina sitä paskaa alkaa kaivamaan. En todella ymmärrä miksi jotkut nyt tän ex puolison tähän kaivoi esiin. Oikeasti joidenkin kanssa seksi toimii toisen kanssa ei, ihanaa että ap löysi sen hyvän rakastajan :)

Hieno juttu!

Minä luin aika äimistyneenä näitä vastauksia. Ap on onnellinen että vihdoinkin saa ja voi nauttia seksistä ja muutamat alkaa syyttämään aloittajaa siitä kuinka aloittaja on itse pilannut edellisen suhteen seksielämän :O Ihan kuin vastaajat olisivat katkeria siitä että ap on löytänyt itselleen seksuaalisesti sopivan kumppanin.

Eiköhän kuitenkin kyse ole siitä että ap:n uudessa suhteessa seksuaaliset mieltymykset ja halut kohtaavat, sekä tietysti kemia ja seksuaalinen vetovoima.

Seksuaalisuus ja nautinto on niin iso asia ihmisen elämässä etten minä ainakaan ihmettele yhtään sitä että ap on iloinen ja onnellinen löydettyään ihmisen jonka kanssa seksi sujuu loistavasti.

Yhteistyössä