ensimmäinen lomapäivä ja mulla lukee otsassa paska äiti!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kuha

Aktiivinen jäsen
15.01.2007
5 027
0
36
mut mä en vaan jaksa tätä kotona oloa! poika on aivan mahdoton, en YHTÄÄN jaksais kuunnella :ashamed: se on kiukutellu KOKO PÄIVÄN. aivan käsittämätöntä tappelua joka jumalan asiasta!!
oltiin lenkillä,minä,poika ja mun vanhempien koira ja poika jäi jumittaan koko ajan joka paikkaan. sanoin et tulepas nyt,niin uhmailme naamallaan sano et en tuu. sit kun koira kisko eteenpäin ja yritin venyä taaksepäin,niin eikös toi junttura juokse karkuun!! sit kun vihdoin saan sen kiinni,niin mul on rimpuileva koira vasemmassa kädessä ja rimpuileva kaksvuotias oikeessa kädessä. poika kilju vaan et hän tulee ite eikä kuitenka tullu,joten nappasin sen olkapäälle ja hiki päässä pääsin takas porukoille. lähdettiin sit kauppaan ja poika itki koko matkan koska olis sittenkin halunnu olla lenkillä |O poikettiin kaupassa jossa heittäyty joka puolelle huutaan kun ei saanu kaikkee mitä näki :headwall: |O tällä hetkellä makaa eteisen lattialla huutamassa koska mä en jaksanu kiertää kauppakassien kanssa pihan toiseen päähän et oltais tultu rappusia pitkin pihaan :headwall:
koska tää kidutus loppuu?? mä haluun töihin |O

metsässä on niin kovin hankala kulkee rattaiden kanssa. ja metsään oli mentävä porukoiden koiran takia joka ei suostu tekee tarpeitaa muualle.
itseasiassa meil ei ees oo pojalle rattaita kun se kävelee yleensä niin reippaasti,mut hyvösti nekin ajat. kai ne rattaat on sit hankittava :|
mä olen niin kypsä.

nooo... sinuna en vielä masentuisi.
Meillä oli ennen kaks koiraa ja samanaikasesti kaks pientä lasta. Koirien lenkitykset hoidettiin lapset rattaissa koska se on kertakaikkiaan tehokkain tapa EDETÄ pienten kanssa. Tietysti jos ei ole kiirettä eikä ketään haittaa että metrin matka taittuu puolessa tunnissa, asia on eri. ;)
Itse koetan toteuttaa lasten kanssa usein "pessimisti ei pety"- filosofiaa. Eli kun ei odota että homma hoituu sutjakasti ja vailla hermopainetta, onnistuneet hommat ilahduttavatkin tuplasti enemmän! :D
Rennompaa loppulomaa!

no kyllä tää tästä,helpotti heti kun sai taas tänne purnata :D
mä oon aina purkanu kaiken pahan oloni kirjottamalla ja kummasti se oikeesti helpottaa ja jaksaa taas paremmin hymyillä :)

Alkuperäinen kirjoittaja kuha:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Yhden lapsen äidit...

siksi mulla ei niitä enempää olekaa ku ei pinna kestä :xmas:

Eikä yhden lapsen äidit saa olla ikinäkoskaan vittuuntuneita ja väsyneitä.
Puhuu katkerat äiteet joille on siunaantunut jo enemmän kuin yks päänvaiva... :whistle:

Ihmettelen aina kuinka jotkut pärjää pienten lasten kans ilman rattaita,itse kun kävelen tosi pitkiä matkoja eikä tulis mieleenkään ottaa autoa tai bussia pienille matkoille.

Yhteistyössä