V
vieras
Vieras
Eli siis milloin olette ostaneet vauvalle mm. vaunut? Itse olen rv. 26 ja ostettiin jo vaunut. Nyt sitten mietin, että ostettiinko liian aikaisin...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Huom:Itse ostin varmaan rv 20 kun sattuivat sopivat kohdalle. Miten niin liian aikaisin?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Huom:Itse ostin varmaan rv 20 kun sattuivat sopivat kohdalle. Miten niin liian aikaisin?
No kun vaan ajattelin tässä... Eräs tuttuni kävi ostamassa ne vasta 2vko ennen lapsen syntymää. Tuli vaan mieleen, että olinko nyt liian ajoissa.
Mutta kun sattui niin hyvä tarjous, oli siis järkevintä nyt ostaa kuin odotella sinne kesäkuulle
Ajattelin vaan kysellä, että miten muut ovat toimineet.
Alkuperäinen kirjoittaja nojaa:Ostakaa ihan just sillon kun itsestä tuntuu hyvältä! Keskenmenot/kohtukuolemat ovat kuitenkin poikkeustilateita. Me taidettiin ostaa isoimmat aika pian rakenneultran jälkeen.
Alkuperäinen kirjoittaja Huom:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Huom:Itse ostin varmaan rv 20 kun sattuivat sopivat kohdalle. Miten niin liian aikaisin?
No kun vaan ajattelin tässä... Eräs tuttuni kävi ostamassa ne vasta 2vko ennen lapsen syntymää. Tuli vaan mieleen, että olinko nyt liian ajoissa.
Mutta kun sattui niin hyvä tarjous, oli siis järkevintä nyt ostaa kuin odotella sinne kesäkuulle
Ajattelin vaan kysellä, että miten muut ovat toimineet.
Sitä ei koskaan tiedä miten raskaus etenee. Jos olisin itse ostanut vaunut 2 vkoa ennen la:ta niin vauva olisi ollut 2 vkoa ilman vaunuja...
Ja fiksumpaa siellä ostoksilla on käydä nyt, kun vielä jaksaa. Ei sinne kannata enää viimeisilläään ängetä.
Alkuperäinen kirjoittaja mamma:Meillä anoppi halus lähtee ostaan vaunut heti ku kuuli raskaudesta.... vähän innokasta sorttiaMeinasit varmaan, että oliko liian aikaista jos jotain sattuisikin... minullakin oli samanlaiset ajatukset, kun anoppi puhui vaunun ostosta. Vaunut kuitenkin ostettiin ja kaikki meni hyvin. On kyllä vähän hinnakkaammat ostokset hyvä hankkia ihan ajoissa, ettei tuu liian suuri lovi lompakkoon kerralla! Mukavaa odotusta sinulle =)