Lopetin hormonaalisen ehkäisyn perjantaina, aikaisemmin kuin olisi kuulunut. Nyt vuodan kuin seula, ja kysymys kuuluukin:
Onko tämä ihan normaalia, ehkäisyn kanssa vuoto on ollut paljon vähäisempää kuin nyt, vaikka eihän kropan kai kuuluisi edes tietää, etten aio enää hormoneja ottaa..
Millaiset kuukautiset teillä ivat olleet siis ehkäisyn lopetettuanne?
Onko tämä ihan normaalia, ehkäisyn kanssa vuoto on ollut paljon vähäisempää kuin nyt, vaikka eihän kropan kai kuuluisi edes tietää, etten aio enää hormoneja ottaa..
Millaiset kuukautiset teillä ivat olleet siis ehkäisyn lopetettuanne?