Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kyllä parisuhteet kaatuu ihan muista syistä kuin lapsista, ihmiset menee liian helposti naimisiin kun halutaan prissessahäitä yms. kannatan yhteistä asumista ensin ja katsoa tuleeko siintä mitään ja sitten vasta lapsia ja sen jälkeen vihille lakisyistä, perimiset yms.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Jokainen tekee niin kuin itse parhaimmaksi näkee...
Mä kysyn samaa kuin böö, onko vanhempien ero sitten lapsille helpompi, jos vanhemmat eivät ole naimisissa?Alkuperäinen kirjoittaja CarnevalGirl:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Jokainen tekee niin kuin itse parhaimmaksi näkee...
Tietenkin tekee. Olen vaan miettinyt asiaa kun aika usein jos avioliitto kariutuu niin se kariutuu lapsien jälkeen, ei ennen.
Alkuperäinen kirjoittaja böö:Onko vanhempien ero muka lapsille helpompi, kun vanhemmat eivät ole naimisissa?
Ensin tutustutaan ja rakastutaan, vakiinnutaan ja kun parisuhde on vakaalla pohjalla, sinetöidään se ja mennään naimisiin. Vasta sitten lapsia.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä haluan suuret häät eikä ole ollut varaa järjestää, joten hankittiin lapset ensin. Ne tulee halvemmaksi)
No, voihan tuosta jättää tuon naimisiin menon sitten poiskin. Mutta jos apta on uskominen, niin naimisiin ei kannattaisi mennä ollenkaan, siitä tulee vaan ero. Ihan kuin avoparit ei ikinä eroaisi ja erojen syy on vain vihkitodistuksessa.Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:Alkuperäinen kirjoittaja böö:Onko vanhempien ero muka lapsille helpompi, kun vanhemmat eivät ole naimisissa?
Ensin tutustutaan ja rakastutaan, vakiinnutaan ja kun parisuhde on vakaalla pohjalla, sinetöidään se ja mennään naimisiin. Vasta sitten lapsia.
mut miten se avioliitto vaikuttaa siihne eroamiseen yhtään mitenkään?
Kokoajanhan täällä on tänäänkin sanottu, et eroaminen on helpompaa kun ollaan naimisissa ja ositus on helpompi tehdä????
Ja jos joku tutustuu, rakastuu, parisuhde on vakaalla pohjalla ja tekee lapsia sitten, niin eihän siinä ole "mitään" muuta eroa kuin se paperi missä on nimet ja vietetyt häät..