Entäpä kuinka paljon lyhennätte lainaa kuussa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ööö en tajuu mitään lainoista, mutta oon aina miettiny että onko parempi maksaa enemmän pois sitä korkoa vaiko lyhentää lainaa... tai itseasiassa en kyllä ymmärrä sitäkään että mitä varten ne on niinku eroteltu tms? öö.. oisko joku ihana ja selventäis? :)

Tällä hetkellä 1900 euroa/kk, syksyllä sitten rivakammin. En muista kuollaksenikaan mikä on korkojen ja lyhennysten osuus, mutta lyhennystä nyt kuitenkin on reilusti enemmän.

Alkuperäinen kirjoittaja höpö:
ööö en tajuu mitään lainoista, mutta oon aina miettiny että onko parempi maksaa enemmän pois sitä korkoa vaiko lyhentää lainaa... tai itseasiassa en kyllä ymmärrä sitäkään että mitä varten ne on niinku eroteltu tms? öö.. oisko joku ihana ja selventäis? :)

Korot voit vähentää verotuksessa joko suoraan veroprossalla tai ottamalla veronpalautukset. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:
Alkuperäinen kirjoittaja höpö:

Korot voit vähentää verotuksessa joko suoraan veroprossalla tai ottamalla veronpalautukset. :D

öö?

Kauheen pienet lainaerät teillä, saatte maksaa vuosikaudet noilla summilla. Me lyhennetään 2500?/kk. Ei mene kuin muutama vuosi. Tuloja meillä on miehen kanssa yhteensä 4000?/kk.

Alkuperäinen kirjoittaja evita:
Tällä hetkellä 1900 euroa/kk, syksyllä sitten rivakammin. En muista kuollaksenikaan mikä on korkojen ja lyhennysten osuus, mutta lyhennystä nyt kuitenkin on reilusti enemmän.

Apua!
Mä oon aina luullut, että me maksetaan paljon... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kauheen pienet lainaerät teillä, saatte maksaa vuosikaudet noilla summilla. Me lyhennetään 2500?/kk. Ei mene kuin muutama vuosi. Tuloja meillä on miehen kanssa yhteensä 4000?/kk.

Sepä se, tuloista kiinni lyhennykset ja myös lainamäärästä :) Reilusti ennen eläkeikää on meilläkin tuo laina maksettu ja on laskettu sen mukaan että mie äippärahalla ja mies vain töissä. Ainahan sitä voi maksaa enemmän jos siltä joskus tuntuu.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Saanen muistuttaa, että KAIKILLA EI OLE 4000 euron kuukausituloja!!!

:headwall:

Yhteistyössä