Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Meinaat, että kun meet tajuttomaksi, alkavat leikellä? Kö?Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:![]()
Siis kun mulle on yhdentekevää, mitä ruumiille tapahtuu.
Vaikka ripustettaisiin soiroina torinkulmalle lintujen ruoaksi.
Kunhan on kokonaan kuollut. :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Tuohon saattaisin kyetä.
(eihän siinä jää osia eloon maan pinnalle?)
Mitähän oot taas vetäny..
Mitäs sä lunatic oot vetäny??
Sirkus aakkosia.
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:Siis mitä ällöä siinä nyssi niinqu on?
Te tuskin tiedätte siitä enää mitään, onko se ruho maan alla vai tutkimuspöydällä.
Mun kalujani saa käyttää lääketuieteellisiin tarkoituksiin jahka olen jättänyt tän maallisen pallon...Jos siitä mitään hyötyä kellekään on.
Alkuperäinen kirjoittaja Onnellinen Villasukka:elinluovutustestamentti on mutta ruumiinluovutus opetustarkoitukseen kuulostaa siltä etten aio sellaista apua tarjota.
Muutenkin aina "häädän" ylimääräiset tuijotteluoppilaat jos sattuu olemaan kun asioin esim terveydenhuollon piirissä.
Alkuperäinen kirjoittaja miee:Alkuperäinen kirjoittaja Onnellinen Villasukka:elinluovutustestamentti on mutta ruumiinluovutus opetustarkoitukseen kuulostaa siltä etten aio sellaista apua tarjota.
Muutenkin aina "häädän" ylimääräiset tuijotteluoppilaat jos sattuu olemaan kun asioin esim terveydenhuollon piirissä.
AIka outoa, miten luulet niiden oppivan? Multa on harjottelija ottanu papan ja kätilöopiskelija hoiti mun synnytykseni ja ompeli myös ne kymmenkunta tikkiä mitä tuli (ompeli muuten pitkään ja hartaasti). Ihan hyvä vaan, että saavat harjoitusta. Sallin aina, ihan aina, harjottelijat, vaikka gynetarkastukseen, mihin ikinä. Kauheeta ois saada joku amatööri sitten tekemään yksin diagnooseja.
Alkuperäinen kirjoittaja miee:Alkuperäinen kirjoittaja Onnellinen Villasukka:elinluovutustestamentti on mutta ruumiinluovutus opetustarkoitukseen kuulostaa siltä etten aio sellaista apua tarjota.
AIka outoa, miten luulet niiden oppivan? Multa on harjottelija ottanu papan ja kätilöopiskelija hoiti mun synnytykseni ja ompeli myös ne kymmenkunta tikkiä mitä tuli (ompeli muuten pitkään ja hartaasti). Ihan hyvä vaan, että saavat harjoitusta. Sallin aina, ihan aina, harjottelijat, vaikka gynetarkastukseen, mihin ikinä. Kauheeta ois saada joku amatööri sitten tekemään yksin diagnooseja.