Entinen mies ja...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nasu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nasu

Vieras
Olen eronnut miehestäni 4 kk sitten, pidämme kuitenkin säännöllisesti yhteyttä. Hänellä on lapsia. Hän asuu lasten takia eri paikkakunnalla lasten äidin kanssa. Hän ei kuitenkaan välitä naisesta vaan sanoo rakastavansa minua. Toteaa tuon asian aina kun viestittelemme.

Välillä näemme ihan muuten vain, mutta välillä juttu karkaa käsistä ja löydämme itsemme sängystä. Tiedämme kumpikin, että se on väärin, mutta kun emme toisaalta mahda tunteillemme mitään. Unohtaminenkin on liian vaikeaa. Pahinta tässä on se, että minua ei edes kaduta, vaikka hän onkin ""salarakkaani"".

Kertokaa hyvät ihmiset mitä pitäisi tehdä. Unohdako hänet ihan vallan vai mitä teen??

Varmaankin olisi aika aloittaa elämään omaa elämää, eikä toisen perheen kustannuksella. Ethän oikeasti usko noihin ""en enää välitä vaimostani, vaan sinusta"", usko pois sinua huijataa ja pidetään sen avulla narun päässä. Eli olet käytettävissä kun toiselle sopii. Nautit varmasti enemmän elämästäsi, kun lopetat tuon suhteen kertalaakista. Usko pois.

Siis ukko palasi maitojunalla takaisin mamman luokse :-D
kuuleppas, kun eukkonsa saa tietää että ukko tapailee sinua, silloin tulee tapailulle ja soitoille stoppi. Että voit unohtaa. Ukko kun kärähtää niin et kuule hänestä enää. EI SAA olla NOIN naiivi!

Yhteistyössä