N
"nini"
Vieras
Olin n.puolitoista vuotta eräässä ison konsernin alaisuudessa toimivassa pienemmässä palvelussa, äkisti sain paremman työtarjouksen jonka otin vastaan ja vaihdoin viikon varoitusajalla työpaikkaa. Entinen pomo oisi halunnut mun jatkavan edellisessä työpaikassani ja sanoi että hänen alaisuudessaan töitä on varmemmin tarjolla, päätin kuitenkin vaihtaa työpaikkaa. Olin saanut entisen työpaikkani ansiosta henkilökunta kortin(ravintola.fi) joka on henkilökohtainen, eli siinä on minun nimeni sekä allekirjoitukseni, ja nyt ent.pomo vaatii sen takaisin, onko se normaalia? sitä ei kuitenkaan voi antaa seuraavalle työntekijälle, luultavasti pistettäis vaan palasiks. meneekö firma konkurssiin jos pääsen pariin baariin ilmaseks ja euron halvemmat juomat??!! tiedän tapauksen jossa korttia ei vaadittu vaikka työt ois loppuneetkin. ja kyseessä siis sama kortti. +entinen pomoni ei ole lähettänyt minulle työtodistusta vaikka sen noin kk sitten olen pyytänyt. voinko pimittää henkilökuntakorttia kunnes saan todistuksen? tai voinko mitenkään saada molemmat?