Entiset bilehilepahikset, miten paljon kiltit miehenne tietää menneisyydestänne?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Teeri"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Me oltiin ekat pari vuotta ihan vaan kavereita ja en kokenut tarpeelliseks miesten vaihtuvuutta peitellä, hyvin tiesi mitä sai :D
Tosin miehen menneisyys seuraa paljon vahvemmin mukana, joten eipä tuolla nokan koputtamista olisikaan :whistle:

[QUOTE="Teeri";27745256]Markkina-arvosta puhuu vaan katkerat ATM:t. Sori, fakta![/QUOTE]

No kyllä käyttämätön 15-vuotias on halutumpi, kuin käytetty 30-vuotias. Fakta, ilman soria.

MIksi naisten täytyisi kertoa tarkkaan menneisyydestään?? Mä en ymmärrä tätä yhtälöä mikä vieläkin tasa-arvoisessa Suomessa vallitsee eli kokenut mies=Hyvä Äijä ja taas kokenut nainen=Huora!!!!! Siis haloo, jokainen tekee sinkkuna mitä lystää.
Minä olen ollut erittäin vauhdikas ennen miestäni ja en tosiaan ole hänelle kertonut mitään petijuttujani. Olen kertonut että olen seurustellut useamman kanssa ennen häntä, mutta menneisyys on menneisyyttä, ei hänen tarvitse tietää muuta. Itse hän on ollut vain vakisuhteissa ennen minua.

MIksi naisten täytyisi kertoa tarkkaan menneisyydestään?? Mä en ymmärrä tätä yhtälöä mikä vieläkin tasa-arvoisessa Suomessa vallitsee eli kokenut mies=Hyvä Äijä ja taas kokenut nainen=Huora!!!!! Siis haloo, jokainen tekee sinkkuna mitä lystää.
Minä olen ollut erittäin vauhdikas ennen miestäni ja en tosiaan ole hänelle kertonut mitään petijuttujani. Olen kertonut että olen seurustellut useamman kanssa ennen häntä, mutta menneisyys on menneisyyttä, ei hänen tarvitse tietää muuta. Itse hän on ollut vain vakisuhteissa ennen minua.

Miehesi olisi tyytyväisempi, jos olisit ollut neitsyt. Nyt et, ****, edes uskalla kertoa.

Kummallista, että yksikään nainen ketjussa ei ole myöntänyt huijanneensa miestään. Itse tiedän kokemuksesta, että naiset pimittävät monenlaisia juttuja näissä asioissa. Olen parikin naista saanut kiinni siitä, jotkut satunnaiset ex-panomiehet soittelevat ilta-aikaan heille, vaikka nämä naiset ovat minulle aiemmin vihjanneet ympäripyöreästi, että mitään hämäriä panoja ei ole elämään kuulunut.

Mieluummin aikuinen, kokenut nainen eikä arkaa neitsyttä. Sitä paitsi ei ne neitsyet pysy uskollisina kun nekin haluu lopulta lisää kokemuksia. Parempi kun molemmilla on kokemusta ja tarpeeksi ikää kun vakavissaan yhteen mennään.

[QUOTE="Mikko";27745663]Mieluummin aikuinen, kokenut nainen eikä arkaa neitsyttä. Sitä paitsi ei ne neitsyet pysy uskollisina kun nekin haluu lopulta lisää kokemuksia. Parempi kun molemmilla on kokemusta ja tarpeeksi ikää kun vakavissaan yhteen mennään.[/QUOTE]

Selvä. Tiesitkö, että siirryimme juuri vesimiehen aikaan?

Kummallista, että yksikään nainen ketjussa ei ole myöntänyt huijanneensa miestään. Itse tiedän kokemuksesta, että naiset pimittävät monenlaisia juttuja näissä asioissa. Olen parikin naista saanut kiinni siitä, jotkut satunnaiset ex-panomiehet soittelevat ilta-aikaan heille, vaikka nämä naiset ovat minulle aiemmin vihjanneet ympäripyöreästi, että mitään hämäriä panoja ei ole elämään kuulunut.

Onko muuten itselläsi ollut "hämäriä panoja"? Tarkoittaako se samaa kuin yhden illan juttu?

Joskus tuli puhetta ajasta ennen tapaamista ja seurustelun alkamista ja kerroin pitäneeni hauskaa pitämättä turhan tarkkaa kirjaa panoistani. Mies kertoi omansa ja se siitä. Puolin ja toisin tiedetään, ongelmaa ei ole koskaan ollut :)

[QUOTE="Teeri";27745695]Aivan varmasti, ainakin teinipoikien silmissä. Sen sijaan 15-vuotiasta haluava aikuinen on sairas, vielä alempaa kastia kuin perus-ATM.[/QUOTE]

Voih ja nyyh. Määrittele aikuinen. Alempaa kastia, salli mun nauraa. Kiitos. Hohoho.

Yhteistyössä