?
.....
Vieras
Ei minusta kummankaan tarvitse tietää toisen seksikumppaneiden määrää ja laatua. Jos on tarkoitus ryhtyä vakavaan suhteeseen, vain nykyhetkellä on merkitystä!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Karoliina Femakko ei menneisyyttään kadu!
Menepä perskärpänen hakemaan vaikka kuusi ja yritä matkalla etsiä vähän joulumieltä sielä jostain kaiken katkeruuden keskeltä.
Mitä anteeksi annettavaa tai edes pyydettävää tuossa on? Eihän ap ole mitään sille miehelleen tehnyt.
No käytetyn markkina-arvo on kuitenkin huononpi, kuin käyttämättömän.
MIksi naisten täytyisi kertoa tarkkaan menneisyydestään?? Mä en ymmärrä tätä yhtälöä mikä vieläkin tasa-arvoisessa Suomessa vallitsee eli kokenut mies=Hyvä Äijä ja taas kokenut nainen=Huora!!!!! Siis haloo, jokainen tekee sinkkuna mitä lystää.
Minä olen ollut erittäin vauhdikas ennen miestäni ja en tosiaan ole hänelle kertonut mitään petijuttujani. Olen kertonut että olen seurustellut useamman kanssa ennen häntä, mutta menneisyys on menneisyyttä, ei hänen tarvitse tietää muuta. Itse hän on ollut vain vakisuhteissa ennen minua.
Miehesi olisi tyytyväisempi, jos olisit ollut neitsyt. Nyt et, ****, edes uskalla kertoa.
Pätee käytännössä kaikkeen. Kysy mieheltäsi, haluaisiko uuden auton, vai loppuunajetun?
Ei kumpaakaan. Ei harrasta autoja.
No kyllä käyttämätön 15-vuotias on halutumpi, kuin käytetty 30-vuotias. Fakta, ilman soria.
Kummallista, että yksikään nainen ketjussa ei ole myöntänyt huijanneensa miestään. Itse tiedän kokemuksesta, että naiset pimittävät monenlaisia juttuja näissä asioissa. Olen parikin naista saanut kiinni siitä, jotkut satunnaiset ex-panomiehet soittelevat ilta-aikaan heille, vaikka nämä naiset ovat minulle aiemmin vihjanneet ympäripyöreästi, että mitään hämäriä panoja ei ole elämään kuulunut.