Entiset bilehilepahikset, miten paljon kiltit miehenne tietää menneisyydestänne?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Teeri"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No käytetyn markkina-arvo on kuitenkin huononpi, kuin käyttämättömän.

Pätee käytännössä kaikkeen. Kysy mieheltäsi, haluaisiko uuden auton, vai loppuunajetun?

Tämä tietysti pätee mielestäsi myös miehiin, koska sanot sen pätevän kaikkeen.
Itse en ole ikinä odottanut miehen säilyttävän poikuuttaan juuri minulle, ei ole tullut edes mieleen silloin, kun vielä sinkkuna olin.

[QUOTE="vieras";27746675]Yök. Viisitoista on lapsen ikä, sairasta verrata edes aikuiseen.[/QUOTE]

Tiedät kyllä mitä oma miehesikin tuohon vastaisi, jos sinä et olisi kuulemassa. Kummallista miten naiset onnistuvat välttämään sen faktan, että miehet eivät voi mitään sille minkä kokevat seksuaalisesti kiihottavaksi.

[QUOTE="Mikko";27745663]Mieluummin aikuinen, kokenut nainen eikä arkaa neitsyttä. Sitä paitsi ei ne neitsyet pysy uskollisina kun nekin haluu lopulta lisää kokemuksia. Parempi kun molemmilla on kokemusta ja tarpeeksi ikää kun vakavissaan yhteen mennään.[/QUOTE]

Tässä puhuu mies, jolla on itsetunto ja asenne kohdallaan. Vau!

[QUOTE="isämies";27746720]Tiedät kyllä mitä oma miehesikin tuohon vastaisi, jos sinä et olisi kuulemassa. Kummallista miten naiset onnistuvat välttämään sen faktan, että miehet eivät voi mitään sille minkä kokevat seksuaalisesti kiihottavaksi.[/QUOTE]

Johan on sairasta juttua. Minä tiedän, ettei mieheni ole mikään pedofiili.

Miehesi olisi tyytyväisempi, jos olisit ollut neitsyt. Nyt et, ****, edes uskalla kertoa.

Yksi rassuka-exäni olisi halunnut neitsyen itselleen. Hänellä oli pieni muna ja häntä kaiveli kovin, jos naisella oli vertailupohjaa muihin miehiin. Muutenkin heikkoa itsetuntoa piti pönkittää yrittämällä alistaa naista.

Onneksi suurin osa miehistä on terveellä järjellä varustettuja tosimiehiä, jotka pitävät naisen aikaisempaa vilkasta seuraelämää pelkästään positiivisena asiana.

[QUOTE="isämies";27746720]Tiedät kyllä mitä oma miehesikin tuohon vastaisi, jos sinä et olisi kuulemassa. Kummallista miten naiset onnistuvat välttämään sen faktan, että miehet eivät voi mitään sille minkä kokevat seksuaalisesti kiihottavaksi.[/QUOTE]

Että siis on ihan normaalia ajatella viisitoista vuotiaan neitsyen pelkästään olevan kiihottava. Minä voin vannoa, että jos mieheni osoittaisi selkäni takana jonkinlaista kiinnostusta lapsia kohtaan, hänen kaverinsakin olisivat hommaamassa häntä hoitoon.... onneksi näin ei ole.
Tyttölapsen äitinä ja teinityttöjen sukulaisena pelottaa... karmaisevaa suorastaan.

Voin kyllä miehenä kertoa, että koen kaikella mahdollisella tapaa sen paljon ajetun 30v kiihottavammaksi, kuin 15v LAPSEN?! Minä en kykene näkemään edes parikymppisessä vielä mitään kiihottavaa. Ovat liian "tyttöjä" vielä minun makuuni.
En tietenkään ikää voi etukäteen tietää, vaan puhun nyt niistä joiden iäksi arvoin itse jonkun tietyn.
Olen itse 31v ja sinkku.
En varsinaisesti haku päällä, mutta ne naiset joihin katseeni kiinnittyy (ovat jollain tapaa kauniita, seksikkäitä, söpöjä, nättejä) ovat yleensä oman arvioni mukaan siinä 24-35v.

itse olen uudessa suhteessa ja olen hieman arastellut kertoa menneisyydestäni, tosin turhaan. mieheniki on ollut nuorena villi ja sanoikin ihan suoraan ettei hänelle kelpaisi mikään kokematon teinityttö.

Olen varmasti todella erikoinen mies, kun minusta ajatuskin 15-vuotiaasta "siinä mielessä" suorastaan kuvottaa.
Nämä ovat tietenkin makuasioita.

Nainen on mun mielestä haluttavimmillaan siinä 30-40v, siitä huolimatta, että omani on "vasta" 24v.

En tiedä montaako naiseni on nussinut ennen minua. Tiedän, että ainakin muutamaan, mutta tarkkaa lukua ei mun tarvisekaan tietää.

Voi helpotuksen huokaus, ihana kuulla että täällä on Naisista pitäviä miehiä ;)

Se joka odottaa toisen olevan täydellinen, voi ihan itse vilkaista peiliin.... mikäli sieltä katsoo tyyppi joka ei itse ole täydellinen, ei kyllä ole oikeutettu sitä odottamaan muiltakaan. Tai ehkä saa odottaa, mutta odottaapa sitten ihan yksin loppuelämänsä...

[QUOTE="vieras";27746937]Voi helpotuksen huokaus, ihana kuulla että täällä on Naisista pitäviä miehiä ;)

Se joka odottaa toisen olevan täydellinen, voi ihan itse vilkaista peiliin.... mikäli sieltä katsoo tyyppi joka ei itse ole täydellinen, ei kyllä ole oikeutettu sitä odottamaan muiltakaan. Tai ehkä saa odottaa, mutta odottaapa sitten ihan yksin loppuelämänsä...[/QUOTE]

Kuka mies täällä muka uskaltaisi todellisia ajatuksiaan paljastaa?

[QUOTE="vieras";27746999]Kuka mies täällä muka uskaltaisi todellisia ajatuksiaan paljastaa?[/QUOTE]

Usko pois, kyllä näitä normaalejakin miehiä palstoilla liikkuu, ei pelkästään jotain surkeita pedofiileja.

[QUOTE="vieras";27746838]Että siis on ihan normaalia ajatella viisitoista vuotiaan neitsyen pelkästään olevan kiihottava. Minä voin vannoa, että jos mieheni osoittaisi selkäni takana jonkinlaista kiinnostusta lapsia kohtaan, hänen kaverinsakin olisivat hommaamassa häntä hoitoon.... onneksi näin ei ole.
Tyttölapsen äitinä ja teinityttöjen sukulaisena pelottaa... karmaisevaa suorastaan.[/QUOTE]

Tämämpä takia miehesi ei edes sinulle, puolisollesi uskalla tunnustaa totuutta. Miksi sua pelottaa. Onko miehesi potentiaalinen raiskaaja? Voihan se sitten raiskata kenete tahansa. Vaikka sinut.

[QUOTE="vieras";27746937]Voi helpotuksen huokaus, ihana kuulla että täällä on Naisista pitäviä miehiä ;)

Se joka odottaa toisen olevan täydellinen, voi ihan itse vilkaista peiliin.... mikäli sieltä katsoo tyyppi joka ei itse ole täydellinen, ei kyllä ole oikeutettu sitä odottamaan muiltakaan. Tai ehkä saa odottaa, mutta odottaapa sitten ihan yksin loppuelämänsä...[/QUOTE]

Harva oikeasti pitää nussituista. Pakon edessä täytyy vaan niin sanoa.

Mä kaduin monta kertaa, että kerroin menneisyydestäni (enkä edes ollut mikään jakorasia). Mies oli niin mustasukkainen näistä menneistä jutuista, että oli ihan hirveä mua kohtaan. Unohti se sitten lopulta, mutta jotain oli jo mennyt peruuttamattomasti rikki. Silti yhdessä jo lähes 10 vuotta.

[QUOTE="vieras";27747899]Tämämpä takia miehesi ei edes sinulle, puolisollesi uskalla tunnustaa totuutta. Miksi sua pelottaa. Onko miehesi potentiaalinen raiskaaja? Voihan se sitten raiskata kenete tahansa. Vaikka sinut.[/QUOTE]

Se on muuten tämänpä ;).

[QUOTE="vieras";27748053]Olen todella pahoillani kielioppivirheestäni, mutta oliko Sinulla jotakin argumentoitavaakin?[/QUOTE]

Ei oikeastaan, oksetat minua niin ettei kiinnosta tästä aiheesta jatkaa. Toivottavasti joudut rikosoikeudelliseen vastuuseen jos 15-vuotiaaseen sekaannut. Kaltaistesi takia lapsia on syytä hyvin nuoresta asti valistaa netissä pyörivistä sairaista ihmisistä.

[QUOTE="mies";27748576]Tuo ei muuten pidä paikkansa suurimmalla osalla miehiä. Jos totta puhutaan.[/QUOTE]

Ei niin, suurimmalle osalle ne menneisyyden tekemiset on ihan yks ja hailee.

Yhteistyössä