epäilen että poikaystävä pettää...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tytteli84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tytteli84

Vieras
Olemme olleet jo lähes seitsemän kuukautta yhdessä nykyisen poikaystäväni kanssa. Meillä menee aivan mukavasti ja olen voinut puhua normaaleista asioistanikin hänelle. Vietämme useinkin viikonloppuja ja juhlapäiviä yhdessä, mutta on kyllä yksi asia mitä meillä ei ole vielä ollut...siis seksiä! Mies haluaisi ja itse kyllä pidän hänestä paljon ja hänen kanssaan on hyvä olla...niin minäkin haluaisin olla hänen kanssaan niin.
Muutaman kerran mies on ehdottanut ja ottanut kortsun esille, mutta epäilyseni ovat tältä osin heränneet.
Kondomi on aina erinäköisessä muovipaperissa, kerran ollut musta ja toisella punainen? Nämä asiat vaivaavat minua ja eikö asian pitäisi olla niin että jos hän ei käy missään pettämässä, niin myös kondomit olisivat vain yksiä samoja ??? :ashamed:

kerran olen jopa katsonut hänen taskuihinsa ihan epätietoisuudesta ja mitäs sieltä löytyy...! kondomeja mustissa kääreissä ja kaiken lisäksi näytti siltä, että niitä pitäisi olla enemmänkin...?
pitäisikö hälytyskellojen soida ?? onko samanlaisia kokemuksia? itseäni tämä asia ahdistaa, enkä tahdo meinata uskaltaa ottaa asiaa edes puheeksi hänen kanssaan :( On kuitenkin vakuuttanut että välittää ja niin pois päin.

Voit ottaa asian puheeksi - kysy suoraan ja katso reaktio.
Muutoin nyt sisäinen salapoliisi hommiin! Ota asioista selvää, tutki ja tiedustele.... Päätä että SELVITÄT asian! Toivon että epäilysi on turha.
:hug:

No jos epäilyt ovat tuota luokkaa, että eriväriset kortsupaperit, niin pienestäpä on kiinni.
Ensinnäkin kortsut menevät rikki kun niitä säilyttää lompakossa tai taskussa, niissä voi olla mennyt parastaennen-päiväys umpeen. Eri takkien taskussa eri kortongit, ja jopa kaverit ovat voineet pyytää "lainaksi".
Jos sinua noin vaivaa kortsujen merkit niin kysy suoraan mieheltä onko hänellä sutinaa jonkun toisen kanssa.

Kuule,
Jos mies ei susta välittäis niin ei varmaan ois enää maisemissa. Jos mies on naisen kans yli puoli vuotta ilman seksiä, niin se on jo herran ihme! Ja haluthan ne on silläkin, että ei kai tuo niin kumma olis jos olisikin ollut toisen kanssa ihan vaan puutteeissaan... :o

\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.04.2007 klo 12:24 ensin naimisiin kirjoitti:
Seksi kuuluu vasta avioliittoon.

Joo joo, ja millä vuosikymmennellä olitkaan syntynyt???
Siis eikö intiimi kanssakäyminen ole yx avioliiton tärkeistä osa-alueista? Eikö ole hyvä varmistaa jo ennen avioliittoa että sekin puoli käy yksiin. Olisihan se kurjaa jos naimisissa ollessaan huomaisi että sänkyhommat ei sujukaan ihan oletetulla tavalla. :o

Yhteistyössä