Epäilenpä että huomenna on todella,TODELLA paha krapula!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Nilla"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"Nilla"

Vieras
Juuri korkattu eka metsämarja siideri...ja ei juuri ole tuulut syötyä tänää,ei vaan ole maistunut vaikka on yrittänyt mutta heti rupee tökkimään. Ja huomenna sit väännetään itkua kun on niin paha olo ja et ikinä en enää juo.

[QUOTE="Nilla";27108289]Juuri korkattu eka metsämarja siideri...ja ei juuri ole tuulut syötyä tänää,ei vaan ole maistunut vaikka on yrittänyt mutta heti rupee tökkimään. Ja huomenna sit väännetään itkua kun on niin paha olo ja et ikinä en enää juo.[/QUOTE]

Voi olla että päähän juilii huomenna täälläkin. No muistaapahan sitten vähäksi aikaa että jättää ne siiderit sinne kauppaan :D

Voi olla että päähän juilii huomenna täälläkin. No muistaapahan sitten vähäksi aikaa että jättää ne siiderit sinne kauppaan :D

mun on jopstain kumman syystä jäänyt kaapiin kauhee kasa lonkeroita ja siidereitä,en muista millon viimks olisin sieltä ottanut ja tänään aion vetää perseet,vituttaa sen verran. taustalla soi nrj nettiradio suomi hitit ja nyt tulee ihan biisi, nylon beatin rakastuin mä looseriin.

[QUOTE="Nilla";27108499]mun on jopstain kumman syystä jäänyt kaapiin kauhee kasa lonkeroita ja siidereitä,en muista millon viimks olisin sieltä ottanut ja tänään aion vetää perseet,vituttaa sen verran. taustalla soi nrj nettiradio suomi hitit ja nyt tulee ihan biisi, nylon beatin rakastuin mä looseriin.[/QUOTE]

Onks tää myös sun ryynäys-syy? :D
Ite ottanu pari lasia metsämarjalikööriä. Ja katon "Neljät Häät" Liviltä. Ärsyttää tää ohjelma :D