Epäreilua (kuntalisästä)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vm

Vieras
On tää sanonko mistä!
Meillä minä olen valmistunut ammattikorkeakoulusta 2008 ja mies opiskelee vielä
Emme saa kotihoidontuen kuntalisää yhdestä muksustamme, koska mulla ei ole työpaikkaa eikä opiskelut kesken, enkä kerennyt olla töissä ennen lapsen saantia.
Eli olisi parempi tehdä lapset kesken opiskelujen eikä näin,
että ensin opiskelee, ei saa töitä mutta saa lapsen. Anteeksi vain mutta
mä en ymmmmmmärrräää!!

Mutta kun meillä saa opiskelijaäidit ja ne joilla on työpaikka! Mutta valmistunut ja työpaikaton ei sitten saakkaan. Kuka noita sääntöjä oikeen laatii? Kaikille tai sit ei kellekkään! :(

Alkuperäinen kirjoittaja vm:
On tää sanonko mistä!
Meillä minä olen valmistunut ammattikorkeakoulusta 2008 ja mies opiskelee vielä
Emme saa kotihoidontuen kuntalisää yhdestä muksustamme, koska mulla ei ole työpaikkaa eikä opiskelut kesken, enkä kerennyt olla töissä ennen lapsen saantia.
Eli olisi parempi tehdä lapset kesken opiskelujen eikä näin,
että ensin opiskelee, ei saa töitä mutta saa lapsen. Anteeksi vain mutta
mä en ymmmmmmärrräää!!

Siis täh! Ihan hullua! Mikä sekopäinen kunta tuollaisia on päättänyt?!

täällä kunnassa on ihan samanlailla ja meillä on perheessä ihan sama tilanne! Tuo on jotain ihan järkyttävää, eikä tuossa ole mitään järkeä! Mä en ymmärrä kuka tuollaisia päätöksiä on voinut tehdä!! Se pitäisi olla kaikille tai sitten ei ollenkaan!!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
täällä kunnassa on ihan samanlailla ja meillä on perheessä ihan sama tilanne! Tuo on jotain ihan järkyttävää, eikä tuossa ole mitään järkeä! Mä en ymmärrä kuka tuollaisia päätöksiä on voinut tehdä!! Se pitäisi olla kaikille tai sitten ei ollenkaan!!

Se nyt vaan on niin, että kunta saa tasan tarkkaan itse päättää maksaako kuntalisää ja millä ehdoilla. Äänestäkää jaloillanne ;)

Yhteistyössä