P
Paine vatsassa, itku silmässä
Vieras
Noniin. Tein raskaustestin muutama päivä sitten, roskisplussa, seuraavana päivänä jo selvä plussa. Todella pahat raskausoireet ollut jo monta päivää, siis todella pahat. Raskaus ei pitäisi olla mahdollinen mutta ihmeiyä tapahtui, mutta kojdunuökoisen ja keskenmenon riski on suuri. Asiaan.. Aamulla raskausoireita ei ollut ja testin plussa heikompi kuin eilen, ajattelin että keskenmenee, mutta 3h päästä taas yhtä vahva viiva kuin rilen ja osa oireista palasi. Pelottaa onko tämä kohdunulkoinen tai kaksosraskaus, vaiko keskenmeno. Haluaisin lapsen, mies ei, mikä tuli yllätyksenä koska on aina puhunut " joskus myöhemmin haluan kyllä" ja minä en tällöin halunnut kolmatta lasta, tai " jos oot raskaana niin toivottavasti on poika" ekana positiivisen testin iltana ilmoitti haluavansa abortin, ja toisena iltana kun itse aloin jo haluta vauvaa täydestä sydämestä ja halusin asiasta keskustella, ilmoitti vain että eikö me eilen jo sovittu asia. Olen 2 lapsen yh, raskaudet ja synnytykset ollut vaikeita, hengenlähtö ollut lähellä, yksin en voi uskoa pystyväni näitä kolmea hoitamaan riittävästi. Abortti tuntuu ihan hirveältä vaihtoehdolta. Mutta mies vaikuttaa niin ehdottomalta.. Yhdessä ollaan oltu/asutti pari vuotta. Pää niin tyhjä, kaikki pelottaa, mikään vaihtoehto ei tunnu oikealta, olen ihan yksin asian kanssa.