Miesystävän exän...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tapaisko?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
.. ja tässä on muuten todennäköisesti niin, että myös tämä mies ois tulossa käymään siellä exänsä luona. Sehän kertoisi paljon,kun näkisin ja kokisin miten hän vierailun aikana minuun ja exäänsä suhtautuisi.

[QUOTE="vieras";24716476]Yritätkö kusettaa itseäsi jotenkin ja tukeutua johonkin omituisiin oljenkorsiin, vaikka olet todennut miehen epärehelliseksi paskaksi?[/QUOTE]

Mikä tekee miehestä "paskan", sekö, että on valehdellut minulle asuvansa yksin? Mutta joo, ehkä mä roikun tässä rakkaudessa :/ niiku tekee kyllä vastapuolikin.

[QUOTE="aapee";24716536]Mikä tekee miehestä "paskan", sekö, että on valehdellut minulle asuvansa yksin? Mutta joo, ehkä mä roikun tässä rakkaudessa :/ niiku tekee kyllä vastapuolikin.[/QUOTE]
Etkö puhunut yleisemmin epärehellisyydestä, etkä vaan yhdestä ainoasta tapauksesta? Et kai nyt miestä sen yhden jutun takia ole jättämässä? Jokin jutuissa mättää.

[QUOTE="vieras";24716548]Etkö puhunut yleisemmin epärehellisyydestä, etkä vaan yhdestä ainoasta tapauksesta? Et kai nyt miestä sen yhden jutun takia ole jättämässä? Jokin jutuissa mättää.[/QUOTE]

joo, kyllä hän valitettavasti valehtelee jatkuvasti, liekkö jokin patologinen valehtelija. sairaus kait tämäkin?

[QUOTE="aapee";24716558]joo, kyllä hän valitettavasti valehtelee jatkuvasti, liekkö jokin patologinen valehtelija. sairaus kait tämäkin?[/QUOTE]
No jos haluat ajatella, että miehellä ei ole vastuuta teoistaan, niin toki voit sitä kutsua sairaudeksi, jos haluat miehessä roikkua. Aika moni olisi kuitenkin sitä mieltä, että mies on epärehellinen paska ja se olisi siinä.

Miehen ja eksänsä suhde on ollut sellainen "roikutaan tässä kun ei muutakaan ole" ja nyt teillä on ilmeisesti sama tilanne, että paremman puutteessa ja kun ei irtikään pääse. Jos sinulla on kerran lapsia, niin epäterve suhde ei ole heidän kannaltakaan mitenkään reilua ja hyvä malli.

[QUOTE="vieras";24716594]Miehen ja eksänsä suhde on ollut sellainen "roikutaan tässä kun ei muutakaan ole" ja nyt teillä on ilmeisesti sama tilanne, että paremman puutteessa ja kun ei irtikään pääse. Jos sinulla on kerran lapsia, niin epäterve suhde ei ole heidän kannaltakaan mitenkään reilua ja hyvä malli.[/QUOTE]

minulla on lapsia ja he ja mies tulevat toimeen tosi hyvin. Sekin tässä harmittaa, niin paljon luopumista ois edessä. :(

[QUOTE="vieras";24716571]No jos haluat ajatella, että miehellä ei ole vastuuta teoistaan, niin toki voit sitä kutsua sairaudeksi, jos haluat miehessä roikkua. Aika moni olisi kuitenkin sitä mieltä, että mies on epärehellinen paska ja se olisi siinä.[/QUOTE]

itseasiassa hänellä on dg. tunne-elämältään epävakaa persoonallisuus, liekkö sit siihen liittyvää tuo valehtelukin...

En ensinnäkään ymmärrä miksi sinun ja sen exän pitäisi tutustua, tai sinun siellä käydä? Vielä vähemmän ymmärrän mitä hittoa sinä roikut valehtelevassa miehessä?

[QUOTE="vierastus";24716926]En ensinnäkään ymmärrä miksi sinun ja sen exän pitäisi tutustua, tai sinun siellä käydä? Vielä vähemmän ymmärrän mitä hittoa sinä roikut valehtelevassa miehessä?[/QUOTE]

No en kyllä ymmärrä minäkään :(
ehkä mä saan jonkin läheisriippuvainen diagnoosin tästä :(

[QUOTE="aapee";24716943]No en kyllä ymmärrä minäkään :(
ehkä mä saan jonkin läheisriippuvainen diagnoosin tästä :([/QUOTE]

Kannataisi myös ajatella niitä lapsiaan. Ei kovin hyvää tee lapsille katsella kun äidin uus mies kusettaa äitiä 6-0.
Eikä mikään hyvä idea ole lasten elämään sotkea vastuutonta valehtelijaa, vai millaisen parisuhteen mallin ajattelit lapsillesi opettaa?

[QUOTE="vierastus";24716976]Kannataisi myös ajatella niitä lapsiaan. Ei kovin hyvää tee lapsille katsella kun äidin uus mies kusettaa äitiä 6-0.
Eikä mikään hyvä idea ole lasten elämään sotkea vastuutonta valehtelijaa, vai millaisen parisuhteen mallin ajattelit lapsillesi opettaa?[/QUOTE]

tuokin on tosi, tosin en tiedä,kuinka hyvin lapset saavat tietoon ne "kusetukset".

Yhteistyössä