Alkuperäinen kirjoittaja tere:Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Alkuperäinen kirjoittaja tere:Mites se nyt tuollalailla tuonne väliin luikahti. Tämä siis NinaTT:lle: Mie sanoisin tähän että helppo kehuskella kun ei itse ole joutunut kärsimään vuorokausisotalla! Pidäpäs tyttö suuta siukemmalla!
Jaa, posiitivisia kertomuksiako ei saa jakaa? Kiva asenne sulla.
Normaali synnytys ei kestä vuorokausia. Joko äiti ei osaa synnyttää tai raskaudessa/synnytyksessä on jotain epänormaalia.
En itsekään tiedä miksi edes vaivaudun ja en mennyt nukkumaan niin kuin piti mutta sanonpa nyt kuitenkin että olet harvinaisen nuori tai harvinaisen tyhmä jos et tajunnut, että siitä ei ollut kyse. Minulla on mielestäsi "kiva asenne" ja minusta sinä olet harvinaisen tietämätön JOS ET TAJUA ETTÄ MAAILMASSA KUOLEE JOKA PÄIVÄ YKSI NAINEN MINUUTISSA RASKAUDEN TAI SYNNYTYKSEN AIHEUTTAMIIN KOMPLIKAATIOIHIN. Siinä sinulle minun asennettani. Olen iloinen että kuulut niihin ihmisiin jotka synnyttävät ns. helposti, mutta ymmärrä toki, että kaikki eivät ole samanlaisia ja ap halusi saada tietoa puudutuksista jonka vuoksi me luuserit sitä hänelle annoimme niin hyvin kuin taisimme. Tiedän että kaikki eivät koe synnytyskipua niin me luuserit mutta niinhän se on monessakin asiassa että meitä on moneen junaan ja tosiaan kaikki ensisynnyttäjät eivät synnytä parissa tunnissa vaikka eivät olisikaan kuolemassa. Tai mistä minä tiedän, kun sain lopulta helpotusta omiin kipuihini 15 tunnin jälkeen olisinko kuollut ilman länsimaisen hapatustieteen väliintuloa. sitä voimme kaikki pohtia tykönämme.
Hän halusi tietoa ja mielipiteitä sekä puudutuksista että ilman. Monet kertoi puudutuksista, minulla ei niistä ole kokemusta, ja minä suosittelen NORMAALEISSA; TÄYSIAIKAISISSA synnytyksissä luomukäytäntöjä.
JOS tulee komplikaatioita, on hyvä että lääketiede voi auttaa. Sen takia minäkin synnytin sairaalassa. Sinulla ei selvästikään ollut normaali synnytys; sinulla pitkittyi koko touhu, jotain meni jossain vaiheessa pieleen.
Sulle on selvästi jääny aika kovia traumoja sun synnytyksestä. Et edes kestä lukea siitä, että normaalisynnytyksiä on olemassa.
Toivottavasti saat traumasi käsiteltyä, tuon kanssa eläminen ei voi olla helppoa. :hug: