Eräs ystävä petti luottamukseni juoruamalla lapseni asioista :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja höh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

höh

Vieras
Lapsellani on eräs terveyteen liittyvä ongelma ja puhuin siitä ystävälleni. Ajattelin voivani puhua luottamuksellisesti ilman mitään eri sopimuksia. Mutta ei olisi pitänyt luulla niin.

Äitini kysyi eilen, että kenelle kaikille olen puhunut tästä lapseni ongelmasta. Hän nimittäin oli kuullut siitä eräältä ihmiseltä... Siis toki äitini tietää asiasta, mutta ihmetteli, miten tämä eräs toinenkin siitä tiesi. Arvasin heti, että ystäväni on juorunnut asiasta, sillä hän tuntee tämän ihmisen, jonka kanssa äitini oli keskustellut.

Ei se nyt ole ihan maailmanloppu, että asia on tullut tietoon... mutta kun tämä eräs, joka oli äitini kanssa keskustellut, oikein kauhisteli asiaa ja hänet tuntien kertoo sitä (kauhistellen) myös eteenpäin. Ja pelkään, että juorut vaikuttavat kaikkien suhtautumiseen lastani/minua kohtaan...

Tuli kyllä eilen niiiiiiin paha mieli ja olin todella pettynyt ystävääni.... :(

Alkuperäinen kirjoittaja lmt:
:( Sinuna ottaisin yhteyttä "ystävääsi" ja sanoisin asiasta ihan suoraan! Voimia!

Jotenkin on vaan loukattu olo ja paha mieli ja en haluaisi olla koko ystävän kanssa missään tekemisissä... Ja tuntuu sitten, että onko tämä nyt niin kamala asia, että kannattaa alkaa enempää vatvomaan... Tosin sain äitini puheista sellaisen käsityksen, että tämä eräs, jolle ystäväni oli vuotanut tiedon, tuntui saaneen aika liioitellun kuvan lapseni ongelmasta...

Yhteistyössä