Eri kaupoissa käymisestä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja keppälerttu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

keppälerttu

Tunnettu jäsen
02.08.2005
18 153
53
48
Tuota Lidlin ketjua kuin luin, niin "siitä se ajatus sitten lähti" :whistle:

Elikkäs..
Jos on joku kauppa missä tiedätte et henkilökunnalla on huonot olot (minä tiedän yhden S-marketin ja yhden K-kaupan) niin lopetatteko kaikissa niiden ketjujen liikkeissä käymisen?

Tai jos ostatte joskus jotain mikä onkin pilalla, lopetatteko sitten siellä kaupassa käymisen? (näitä homeisia ym tuotteita on tarttunut mukaan niin K-kaupoista, cittareista, S-marketista ja Prismasta)

Vai teettekö sitä vain, jos kyseessä onkin Lidl?

Ja onko kukaan koskaan saanut muissa kaupoissa huonoa palvelua, huonoja tuotteita yms kuin Lidlissä?

(kunhan kyselen, ei tarvii hermostua kenenkään
:saint: )

Mä en ole koskaan saanut huonoa tuotetta Lidlissä. Mitä pienempi kauppa, sitä tarkempi olen parasta ennen -päiväyksien kanssa. En myöskään ole saanut huonoa palvelua Lidlissä, kassat ovat aina olleet hyvin ystävällisiä ja tykkään Lidlin kassasysteemistä.

En boikotoi kauppoja - enkä mitään muutakaan - sen mukaan, onko henkilökunnalla työssään kivaa vai ei. En myöskään ole kauppaketju-uskollinen, sillä mistään kaupasta en saa kaikkea, mitä tarvitsen. Olen siis tottunut siihen, että tietyt tuotteet haen Lidlistä, tietyt Citymarketista, tietyt Hakaniemen hallista, tietyt etnisistä erikoisliikkeistä ja tietyt Stockmannilta. Maidot haen lähisiwasta.

Minulle on käynyt vain yhden kaupan kohdalla niin, että sieltä sai vanhentuneita tuotteita, kerta toisensa jälkeen. Niinhän siinä sitten kävi, etten hakenut siitä kaupasta edes maitoa. Se kauppa meni sitten konkkaan.

Mutta en minä yhden huonosti hoidetun pienen k-kaupan takia muita saman ketjun liikkeitä boikotoi.

Lidlin kohdalla on kyse jostain ihan muusta, siitä että koko ketjun toimintaperiaate on kaikkialla sama. Sen kauppaketjun toiminta ei ole kovin ekologisesti kestävää.

En tykkää käydä kaupoissa. Se on kuitenkin välttämätöntä, ja olen päätynyt siihen, että käyn aina ja ikuisesti yhdessä ja samassa kaupassa. Kanta-asiakkuus on tuonut etuja (perhejuhlien ostokset -5% ostoksista, joululahja, erikoisemmatkin toiveet otetaan huomioon ja pyritään täyttämään jne.)

Ennen kaikkea kaupassa ei tuhraannu tuntikaupalla aikaa ja löydän tarvitsemani asiat helposti.

Piika-äiti

ihmettelen miten joku rutisee siitä että kauposta "saa" vanhentunutta ja homeista ruokaa, jos näin käy niin on se aikalailla siinä ostajassakin se vika, meillä kaikilla on tietääkseni silmät päässä jotta näkee päiväyksen ja tuotteen kunnon! ei kaupat tosiaankaa tahallaa pilallista myy, onko tullut mieleen että sielä kaupassa ei ehkä ole huomannut että hedelmien joukkoon on jäänyt muutama huono yksilö tai että henkilökunta ei ole vielä kerenny kattomaa just siitä tuoteryhmästä vanhentuneita! ja jos huomaa jotai vanhentuneita ni kannattaa ystävällisesti ilmottaa asiasta jollekkin eikä ostaa sitä ja sit ruveta valittaa!