Erikoinen ongelma

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miten on
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

miten on

Vieras
Minulla on ns. hyvä mies ja hän rakastaa minua todella. Juttelimme tuossa äsken ja totesimme, ettei mies osaa näyttää rakkauden tunteitaan. Ehdotuksia siitä, miten rakkautta osoitetaan?

Arjessa huomioimalla. Voi kehua välillä, sanoa ja osoittaa miten välittää yms. Rakkaudenteot voivat olla pieniä, kuten auton tankkaaminen tai sen laitto lämpiämään talvipakkasilla.

[QUOTE="vieras";23797966]No miten sinä osoitat rakkauttasi miehelle?[/QUOTE]

Olen jättänyt työn ja uran mieheni takia eli en voinutkaan käydä töissä siellä, minne muutimme. Koskettelen ja suukottelen. Huomioin miehen toivomukset. Hoidan häntä aina kun tarvitaan (krooninen sairaus). Pidän raha-asioistamme huolta. Kannustan miestäni kaikessa, mitä hän tahtoo, vaikka se olisi minulta pois. Itse asiassa olen menettänyt työkykyni sen takia, että asetin mieheni itseni edelle. Pesen pyykit. Mies tykkää käydä kaupassa ja tehdä ruokaa (suunitteli nuorempana kokin uraa), joten annan hänen hoitaa em. asiat, koska hän ei todellakaan halua minua kauppaan mukaan eikä ruuanlaittoon. Olen kiinnostunut mieheni mielipiteistä ja kannanotoista. Parturoin hänet. Huolehdin siitä, että mieheni elämä olisi laadukasta. Sanon hänelle silloin tällöin: "Minä rakastan sinua."

[QUOTE="vieras";23797967]Arjessa huomioimalla. Voi kehua välillä, sanoa ja osoittaa miten välittää yms. Rakkaudenteot voivat olla pieniä, kuten auton tankkaaminen tai sen laitto lämpiämään talvipakkasilla.[/QUOTE]

Kenen pitää tankata auto?

Auton tankkaa se, joka haluaa tehdä toiselle (ja itselleen) palveluksen.

Meillä halaillaan, suukotellaan, ostellaan kukkia ja suklaata puolin ja toisin, pakataan toiselle eväitä töihin, autetaan matkalle tai kokoukseen valmistautumisessa (auton tankkaaminen voi sisältyä tähän), huomioidaan toisen valitukset omasta käytöksestä (aina sukat lattialla jne), käydään yhdessä elokuvissa, kerrotaan toiselle omista tunteista (koko laajalla skaalalla), keskustellaan tilanteista ja mahdollisuuksista ennen päätöksentekoa...

Töyssyistä on välillä siltikin, mutta kaikki tämä vahvistaa suhdetta, jolloin vastamäet loivenevat kummasti.

Yhteistyössä