Erikoisimmat isänpäivälahjat pinoon! Eli mitä miehelle jolla on kaikkea, ihan kaikkea?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "siiri"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"siiri"

Vieras
Nyt kaipaisin kipeästi vinkkejä vähän erilaisiin isänpäivälahjoihin, en usko että olen ainoa. Miehelläni on jo kaikkea, ihan kaikkea, mitä voin kuvitella hänen tarvitsevan. Kotoa löytyy partakone, sähköhammasharja, useita tuoksuja, espressokone, parikin pelikonetta, harrastusvälineitä, työkaluja ynnä muuta, eli mitään tarpeellista en nyt keksi. Samoin vaatteita on ihan riittävästi. Miestä voisi kuvailla sanoilla hipsteri, insinööri, lukutoukka, näpertelijä, äijä ja ihana isä (voiko noita edes kirjoittaa samaan lauseeseen?) ja harrastaa kalastusta, valokuvausta, laskettelua, maastopyöräilyä ja frisbeegolfia, mutta näihinkin löytyy kaikki tarvittava tai sitten on kyse hankinnoista, joita en voi tehdä itsekseni. Pitäisi siis keksiä jotain mikä yllättäisi ja ilahduttaisi, vaikka ei välttämättä edes olisi kovin hyödyllistä.

Jokainen tietysti tyylillään, mutta en ole ikinä ymmärtänyt miksi puolisolle ostetaan isän- tai äitienpäivä lahjoja ???? Itse ehkä jopa loukkaantuisin, jos äitienpäivänä saisin mieheltäni lahjoja, en halua olla hänen äitinsä. Mies on myös minun puolisoni, ei isäni.
Toki lapset tekevät omat muistamisensa ja yhdessä kaffetellaan, onhan isä perheessä tärkeä <3

Omaa isääni muistan askartelemalla joka vuosi edelleen itse kortin.

Mun miehelle kelpaa aina hyvä laadukas viskipullo. Ei haittaa, vaikka edellisessä tai useammassakin edellisistä olisi vielä jäljellä viskiä, koska aina voi ostaa jotain erilaista.

Tämä tietenkin toimii vain, jos osaa kertoa alkon myyjälle, minkälaisesta viskistä mies pitää. Lapsi halusi ostaa "sitä samaa isille, mitä muumipappakin juo", mutta sitä ei alkon myyjä tiennyt. :D

Mie tilasin miehelle sellasen kuvakirjan, johon laitoin hänestä ja tyttärestä kuvia. Saavat sitten yhdessä niitä katella kun tyttö nyt 1v3kk ja kovasti kirjat kiinnostaa. :)

Alkuperäinen kirjoittaja onni löytyy arjesta;22414358:
Jokainen tietysti tyylillään, mutta en ole ikinä ymmärtänyt miksi puolisolle ostetaan isän- tai äitienpäivä lahjoja ???? Itse ehkä jopa loukkaantuisin, jos äitienpäivänä saisin mieheltäni lahjoja, en halua olla hänen äitinsä. Mies on myös minun puolisoni, ei isäni.
Toki lapset tekevät omat muistamisensa ja yhdessä kaffetellaan, onhan isä perheessä tärkeä <3

Mä taas haluan kiittää miestä siitä että on isä lapsille!! Lapset vielä niin pieniä etteivät itse osaa ostaa tai askarrella mitään lahjaa tms. ni mielelläni ostan isälle jotain sellaista mitä tiedän sen haluavan, muttei ole raskinu (tms) ostaa.

Meillä ei ole vuosipäivää (tunsimme useamman vuoden ennen kuin huomasimme olevamme muutakin kuin ystäviä ja yhtäkkiä vain huomasimme seurustelevamme), ei hää- tai kihlajaispäivää tai muutakaan toistemme muistamispäivää syntymäpäivän lisäksi, joten siksi haluamme muistaa toisiamme isän- ja äitienpäivinä ja kertoa silloin kuinka ihana puoliso ja vanhempi toinen on. Toisaalta tykkäämme muutenkin antaa lahjoja, joten mitä useampi "lahjapäivä" vuoteen mahtuu, sitä parempi :)

Kivoja ehdotuksia, mutta tosiaan rukkasia hän saa työnpuolesta, joten niitä ei tarvita ja tuo t-paita olisi hauska jos siitä löytyisi sopiva koko, tai oikeastaan malli. Noita metallipulmia ja valokuvakirjoa meiltä löytyy jo. Lahjakortti hierontaan voisi kyllä olla ihan hyvä vaihtoehto.

Mä voisi viedän miehen vaikka karting-radalle ajelee kanssani (tai lasten kanssa, riippuu lasten iästä) kilpaa ja sen jälkeen vaikka pizzalle! Itse annan omalle miehelleni lahjakortin hierontaan, kun on kovasti valitellut niskojen jumia..

Makuasia tuo. Minä mielllän isäinpäivän päiväksi jolloin juhlitaan lähipiirin isejä; omaa isää, appea, puolisoa, poikaa jolla on jo poika sekä vävyjä joilla lapsia.

Uusimmat

Yhteistyössä