Erikoisimmat isänpäivälahjat pinoon! Eli mitä miehelle jolla on kaikkea, ihan kaikkea?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "siiri"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="mie";22415183]Paketoi miehellesi isänpäiväksi fleshlight niin eiköhän ilme ole näkemisen arvoinen.... :D[/QUOTE]

Ei herranjestas :D Saiskohan noita muotoiltuna omasta alapäästään, kun näyttää olevan julkkisten muotojen mukaankin tehtyjä. Voi jeesus :D :D

Yksi hauskimmista jonka olen nähnyt oli kotivideo jonka alkuosa oli lapsilta ja loppu puolisolta ja osin K-18.
:D

hyi yäk. miksei ole voinut tehdä kahta eri videota sitten....

meillä isällä on kaikkea mitä tarvitsee. lahjaksi saa lasten tekemät kortit + askartelivat heijastimet kerhossa, Ifolorilta tilasin ison kollaasikortin lasten kuvista ja ostin pari arpaa. lisäksi tietty leivon lempiherkkuaan.

[QUOTE="mie";22415243]Ei herranjestas :D Saiskohan noita muotoiltuna omasta alapäästään, kun näyttää olevan julkkisten muotojen mukaankin tehtyjä. Voi jeesus :D :D[/QUOTE]

Ehkä sellainen omasta pimpasta muotoiltu fleshlight vaatii vähän askartelua... aika ankealtahan tollanen putkilo vaikuttaa, mutta en voi kiistää etteikö hiukan kiinnostaisi tietää miltä sellanen tuntuu :D

Mä taas haluan kiittää miestä siitä että on isä lapsille!! Lapset vielä niin pieniä etteivät itse osaa ostaa tai askarrella mitään lahjaa tms. ni mielelläni ostan isälle jotain sellaista mitä tiedän sen haluavan, muttei ole raskinu (tms) ostaa.

Samaa mieltä! :)
Ja mä ajattelin ostaa miehelle autoon ensiapupakkauksen, näin taannoin apteekissa Isäntä-tekstillä varustettuja, kai Duudsonien tuotteita. :)

Viimeksi muokattu:
Tuli vielä yks mieleen.. eli ostin miehelle synttärilahjaksi tallasen paidan Eerikin netti Puttiikki, Lumijoki Suomi Finland meidän reilu 2v tyttö on rattori-fani ja ihastu tuohon ni ostin tytölle samanlaisen Eerikin netti Puttiikki, Lumijoki Suomi Finland

Eli ehdotus: ostat isälle ja tytölle samalaiset t-paidat :D

olen itseasiassa antanutkin, kun vielä odotin ainokaistamme, mutta voisi kyllä olla ihan hyvä ajatus uudelleen. Silloin tein paidat itse,mutta nyt en ehdi enää ommella. Tuonne Eerikin puttiikkiin ei kyllä niin hirveä pitkä matka olisi. Kiitos, jään miettimään.

Nyt kaipaisin kipeästi vinkkejä vähän erilaisiin isänpäivälahjoihin, en usko että olen ainoa. Miehelläni on jo kaikkea, ihan kaikkea, mitä voin kuvitella hänen tarvitsevan. Kotoa löytyy partakone, sähköhammasharja, useita tuoksuja, espressokone, parikin pelikonetta, harrastusvälineitä, työkaluja ynnä muuta, eli mitään tarpeellista en nyt keksi. Samoin vaatteita on ihan riittävästi. Miestä voisi kuvailla sanoilla hipsteri, insinööri, lukutoukka, näpertelijä, äijä ja ihana isä (voiko noita edes kirjoittaa samaan lauseeseen?) ja harrastaa kalastusta, valokuvausta, laskettelua, maastopyöräilyä ja frisbeegolfia, mutta näihinkin löytyy kaikki tarvittava tai sitten on kyse hankinnoista, joita en voi tehdä itsekseni. Pitäisi siis keksiä jotain mikä yllättäisi ja ilahduttaisi, vaikka ei välttämättä edes olisi kovin hyödyllistä.
Tuttu ongelma! Mä oon yleensä päätyny johonkin personoituun juttuun, kun tuntuu et kaikki tavara on jo olemassa. Joku muki tai juliste omalla kuvalla tai tekstillä on aina vähän henkilökohtaisempi. Me tilattiin viime vuonna Muokkikselta sellanen hauska huppari iskälle lasten piirustuksella, oli hitti :D

Uusimmat

Yhteistyössä