Erilaiset raskaudet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Möhömaha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Möhömaha

Vieras
Aloin tässä miettimään kun toista odotan ja tämä raskaus on täysin erilainen kuin ensimmäinen. Ekasta ei ollut minkäänlaista pahoinvointia, kuvotusta, ällötystä. Ja nyt sitten on hyvä jos pääsen sängystä ylös kun on niin huono olo. Tuli mieleen kun oon kuullut että tytöt aiheuttaa pahoinvointia enemmän kuin pojat niin jospa tällä kertaa tulokas olisi tyttö. Esikoinen oli siis poika. Mites teillä muilla? Millasia oli raskaudet ja kumpi tuli?
Kiitos etukäteen jos joku kerkee kertoilla!

Juu, sopiihan sitä miettiä.
Mulla on kolme tyttöä ja raskaudet oli kaikki erilaisia. Ekasta en tienny mitään, ei ollu pahoinvointeja eikä mitään, toinen syntyi vuoden päästä ja ensimmäiset kolme kuukautta vain oksensin...ja kolmannen odotus oli kans ok, ei pahoinvointeja ei mitään.
Nyt tämä neljäs onkin aivan uusi tapaus. En oo ikään ollu näin syömähimoinen ja pienokaisen potkut on jotain ihmeellisiä; melkeen läpi tulee vatsapeitteistä, olen ollut eka kertaa nyt lähestulkoon sairaan oloinen, jatkuvasti vessassa on saanu juosta, pienokainen myllää mahassa tosi paljon, vaihtaa perätilasta raivotarjontaan harva se päivä.
Mietinpä itekkin, joko tämä tulokas ois poika kun näin kovat otteet on. Tytöt ei olleet kyllä näin villejä missään vaiheessa..

Kummassakaan raskaudessa ei ollut pahoinvointia. Vatsat samanmuotoiset.

Eka raskaudessa kaamea makeanhimo, kääretorttua meni. Toka raskaudessa teki mieli ""kirpeää"" ja suolaista ja PAPRIKAA.

Eka oli poika ja toinen tyttö.

Ekassa ei ollut oikeastaan mitään suurempia oireita. Olin todella hyvässä kunnossa loppuun asti. Tyttö tuli.
Toisella kertaa pahoinvointi alkoi rv 6. Tosin oli aika lievää, kunhan pidin huolta säännöllisestä ruokailu rytmistä. Liikkui paljon vilkkaammin kuin mitä esikoinen, joten poikaa osasin odottaa. Ja poikahan sieltä tuli.

Ekasta en voinut pahoin ja raskaus oli kaikin puolin helppo- > poika. Nyt tokassa olen voinut pahoin rv6 alkaen ja oksentelu jatkuu edelleen (rv29). Masun muoto ja linea negra on kuitenkin kuten edellisessä raskaudessa joten poikaa odottelen (en tiedä sukupuolta) ja mieskin pitää varmana että poika on. Saas nähdä : )

ensimmäisessä raskaudessa oksensin vain pari kertaa alussa.olin energinen ja hyvinvoiva loppuun asti.kauhea turvotus ja painonnousu,muut päättelivät mahan levinneestä muodosta että tyttö tulee.suolaista teki alkuun mieli,loppua kohti makeaa.poika tuli.toine raskaus meni niin että oksensin neljä kuukautta ja olin ""räjähtäny"".loppua kohti voin kuitenkin hyvin,paino ei noussu hirveesti ja maha oli pallo tuossa edessä.energinen olin myös ja olin ihan varma tytöstä koska oli niin erilainen raskaus.poika tuli! nyt vartoillaan kolmatta ja aamupahoinvointi on vaihtunut iltaoksenteluun,olen ollut tosi väsynyt ja tuntuu että näytän kaamealta.painoa on tullut jokunen kilo,mutta raskaus ei näy,olen tasaisesti pyöristynyt.närästys on ollut koko ajan...saas nähdä kumpi nyt tulee,itse veikkaan kolmatta poikaa.. mutta erilaisia olleet minulla ainakin kaikki raskaudet...

Mun teki mieli alkuraskaudesta kaikkea rasvaista ja sen jälkeen söin ihan hulluna hedelmiä ja makeaa, vaikken normaalisti erityisemmin ole kummankaan perään. Pahoinvointia ei ollut kuin alussa hiukan aina nälkäisenä. Saimme tytön. Oli tosi kova mylläämään masussa ja ruskea viiva ulottui masussa reilusti yli navan, muttei ihan rintoihin saakka. Melkein kaikki veikkasivat mahan perusteella poikaa.

Ekasta 9v sitten ei mitään ongelmia, ei pahoinvointia, ei väsymystä ei mitään. Tein muuton vielä pari viikkoa ennen laskettua aikaa. Ja poika tuli.
Toinen, nyt 6 kk oli kaikinpuolin erilainen. Väsytti, pahoinvointia, sairaslomalla supistusten vuoksi, jalat aivan turvoksissa yms. Ja tyttö syntyi.

Yhteistyössä