T
Tyttö ymmällään
Vieras
Olen vähän epätietoisessa mielentilassa ja haluaisin kuulla mielipiteitänne asiasta
Olen vähän alle kolmekymppinen nainen ja olen aivan ihanassa suhteessa, poikaystäväni on mies suoraan unelmistani mutta nyt viime aikoina on alkanut esiintyä ongelmaa seksin suhteen. Olemme olleet yhdessä melkein pari vuotta ja seksi on ollut lähes täydellistä viime aikoihin asti. Parin viime kuukauden aikana poikaystäväni halut ovat jolleivät nyt kadonneet niin ainakin vähentyneet huomattavasti. Olemme puhuneet asiasta (mikä on vaikeaa, koska se SATUTTAA MINUA kun tunnen ettei hän enää halua minua). Hän itse sanoo, että tuntuu, että alun jännittävyys ja uutuudenhohto on muuttanut muotoaan sellaiseksi, että hän haluaisi useammin kuin ennen vain halia ja maata vieressäni tietäen, ettei hänen tarvitse sanoa tai tehdä mitään, ja että hänelle riittää tieto siitä, että esim. sängyssä vain olen hänen vierellään. Toisaalta nämä sanat kuulostavat ihanilta mielestäni, mutta toisaalta minulle tulee surullinen mieli ajatellessani ja tuntiessani ettei hän enää halua minua samalla tavoin kuin ennen. Itselläni halu rakastella hänen kanssaan on vain lisääntynyt kun olen oppinut tuntemaan hänet paremmin.
Olemme myös tulleet siihen tulokseen, että minun seksuaaliset haluni ovat suuremmat kuin hänen. Onko kohtalotovereita olisin oikeasti kiitollinen mielipiteistänne ja jos joku muu on kokenut saman tilanteen, miten olette asian ratkaisseet? En halua pilata asiasta riitelemällä muuten ihanaa suhdettani mutta en myöskään halua riutua tai tuntea että jollain tavalla painostan häntä seksiin kanssani Olen täynnä ristiriitaisia tunteita
Olemme myös tulleet siihen tulokseen, että minun seksuaaliset haluni ovat suuremmat kuin hänen. Onko kohtalotovereita olisin oikeasti kiitollinen mielipiteistänne ja jos joku muu on kokenut saman tilanteen, miten olette asian ratkaisseet? En halua pilata asiasta riitelemällä muuten ihanaa suhdettani mutta en myöskään halua riutua tai tuntea että jollain tavalla painostan häntä seksiin kanssani Olen täynnä ristiriitaisia tunteita