Sori vaan, mutta oletko idiootti?

Tuossa ollut mitään muuta outoa, kuin ehkä se että jos lörpöttelee niitä näitä voi olla ärsyttävää. Riippuu ihmisistä.
Munkin vauva rääky yöt, ei osannut vielä imuotetta, itse en osannut vielä imetystä, tottakai koitin vauvaa rauhoitella ja imettää siitä huolimatta. Pieni valokin piti joskus laittaa päälle (se sängyn päässä oleva), että näin miten imettää, kerta en vielä osannut. Eikä sitä ekana todellakaan olla antamassa lisämaitoa, itse loppuviimein pyysin sitäkin mutta sitä ei heti edes suostuttu antamaan.
Ja ihan samalla tapaa siellä toisenkin äidin vauva rääkyi yöllä, eikai kukaan oikeasti kuvittele että se vastasyntyneiden vuodeosastolla olo on joku hemmetin HERMOLOMA?

Mutta sä varmaan pistit tilaukseen heti alussa hyvin nukkuvan ja syövän lapsen, olis pitänyt itsekin tajuta, tyhmä minä..... ja että vielä niin tyhmä että rauhoittelen lastani.. oivoi. Totaali idiootti siis

Ainiin, harvoin toivon kenellekkään koliikkivauvaa, mutta sunlaisille se vois tehdä jopa hyvää. Jospa ne simmut vähän avautuis ja osais alkaa ajattelemaan asioita hieman laajemmin, oman navan ulkopuolelta nääs.