A
"aapee"
Vieras
[QUOTE="viera";29227720]Juu on ap:n lapsella materiaalia mitä aikuisena terapiassa työstää....[/QUOTE]
Tuskin normaalia enempää. Olen sekä lapsen itsensä että kavereidensa mielestä reilu äiti. (Kaverit siis sanoneet että olen heidän mielestä kiva, rauhallinen ja reilu äiti. Olen siis käsitellyt heidän kanssaan joitain keskinäisiä skismojansa.)
En ole täydellinen mutta tuota yhtä kieltämistä en pidä virheenä.
Tuskin normaalia enempää. Olen sekä lapsen itsensä että kavereidensa mielestä reilu äiti. (Kaverit siis sanoneet että olen heidän mielestä kiva, rauhallinen ja reilu äiti. Olen siis käsitellyt heidän kanssaan joitain keskinäisiä skismojansa.)
En ole täydellinen mutta tuota yhtä kieltämistä en pidä virheenä.