Ero edessä? vai ylireagoinko??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Petetty
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Samoja tunteita täällä ja varsinkin kun valhtelee päin naamaa...ai hitto...
Meilläkin joskus vastaus oli et vain kyselin kuulumisia,kysyin et no miksi sit niitä viestejä en saa nähä?! Meillä miehen puhelimessa on lista joka on kkloki ja siellä näkyy numerot joihin on kk aikana ollu yhteydessä,sieltä aikoinaan bongasin vaikka mitä.

Miksi vaan on pitänyt toimia noin,siihen en ole saanut koskaan suoraa vastausta...ja mitn kavereita ei nämä naiset ole olleet koska olisivathan ne sit olleet elämässä pitempään kuin sen pari kk....

Vaikeaahan moista on anteeksi antaa.Taida kuunnella nyt tuon biisin :D

Alkuperäinen kirjoittaja nana:
Samoja tunteita täällä ja varsinkin kun valhtelee päin naamaa...ai hitto...
Meilläkin joskus vastaus oli et vain kyselin kuulumisia,kysyin et no miksi sit niitä viestejä en saa nähä?! Meillä miehen puhelimessa on lista joka on kkloki ja siellä näkyy numerot joihin on kk aikana ollu yhteydessä,sieltä aikoinaan bongasin vaikka mitä.

Miksi vaan on pitänyt toimia noin,siihen en ole saanut koskaan suoraa vastausta...ja mitn kavereita ei nämä naiset ole olleet koska olisivathan ne sit olleet elämässä pitempään kuin sen pari kk....

Vaikeaahan moista on anteeksi antaa.Taida kuunnella nyt tuon biisin :D

Kannattaa kuunnella ja kovaa.:D samalla voi laulaa ja purkautua..
Inhottavaa vielä kun koittaa lasten takia käyttäytyä olla normaalisti, vaikka mieli tekis vaan märistä..

Alkuperäinen kirjoittaja Meritähti:
Mä en oikein usko että pystyisin olemaan tuollaisessa liitossa.
Luottamus on kuitenkin todella tärkeä asia.

Näinpä. Meilläkin saatiin juuri luottamus taas toimimaan ja näin vedettiin matto jalkojen alta. Ei jaksa enää samaa rumbaa..
Otin tuohon perheterapeutin numeron, mutta onko siitäkään hyötyä? Pystyykö ne muuttamaan tuota miestä? en usko.

Nyt on puhuttu. Ja valehdeltu taas. Mies sanoi,ettei ole kuukausiin "kysellyt kuulumisia" siltä naiselta jne. Sovittiin et katotaan nyt miten sujuu ja mies lupasi ja vannoi ettei enää säädä mitään.. No tänään selvisi että on viestitellyt sen kans vajaa 2kk sitten,Meidän hääpäivänä.. Ei ollut edes mikään vuosipäivä,vaan päivä jolloin häät oli,päivä jolloin vannottiin ikuista rakkautta... Vittu että ihmisellä voi olla paska ja petetty olo.. Mies ei vielä tiedä että tiedän tästä viestittelystä,enkä mä tiedä miten sen sille kerron..

En voi tajuta, miksi paskassa suhteessa täytyy kärvistellä ja pilata oma elämänsä parisuhteeseen kykenemättömän kumppanin kanssa. Ja tuo jonkun kynnysmaton neuvo, että täytyy esittää onnellista ja olla nalkuttamatta, että saisi ukon takaisin?!! Uskomatonta, mitä tuubaa. Hei, nyt, naiset, vähän itsetuntoa ja ryhtiä peliin. Ette kai te oikeasti tahdo tartuttaa tuollaista "annan kaiken periksi" naisen mallia tyttärillenne?

Ap, sun miehes elää ihan selvää kaksoiselämää! Oikeasti, ota järki käteen. Sillä on kavereita fb:ssä, joita ei halua sulle näyttää, soittelee toiselle naiselle jne. EI NÄIN! Et voi luottaa mieheen yhtään, hän on pystynyt salaamaan näin hyvin sulta asioita, joten pystyy jatkossakin. Ja mistä tiedät, ettei ole muuta mitä hän salaa?
Itse lähtisin ja etsisin jonkun arvoiseni miehen!

Alkuperäinen kirjoittaja !:
Ap, sun miehes elää ihan selvää kaksoiselämää! Oikeasti, ota järki käteen. Sillä on kavereita fb:ssä, joita ei halua sulle näyttää, soittelee toiselle naiselle jne. EI NÄIN! Et voi luottaa mieheen yhtään, hän on pystynyt salaamaan näin hyvin sulta asioita, joten pystyy jatkossakin. Ja mistä tiedät, ettei ole muuta mitä hän salaa?

joo,kyllä tää tän päivänen sai tajuamaan ettei tää onnistu. Pitäs vielä tunteroinen kärvistellä ennenkun miehelle mitään sanon. Esikoinen vielä hereillä eikä sen tarvii tätä olla kuulemassa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja !:

joo,kyllä tää tän päivänen sai tajuamaan ettei tää onnistu. Pitäs vielä tunteroinen kärvistellä ennenkun miehelle mitään sanon. Esikoinen vielä hereillä eikä sen tarvii tätä olla kuulemassa.

Tsemppiä oikein paljon :) Muista, sinä et ansaitse valehtelua!

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Alkuperäinen kirjoittaja r:
Näytä miehellesi ne eropaperit ja sano, että näin tosissasi olet asian kanssa. Sano, ettet voi sietää valehtelua sekä salailua ja että haluat kuulla asiasta ihan koko totuuden. Jos mies kertoo sen, mieti sitten jatkot, jos taas mies edelleen salailee tai valehtelee, niin sanot, että täytetään sitten yhdessä nämä paperit.

Peesi. Jospa mies havahtuisi.

Mä ajattelen myös näin.

eroa nyt ihmeessä. "odota pari vuotta lapsien takia"? mikä kuningasidea tämä on? miehille vapaakortti juosta vieraissa ja sikailla jos lapset on pieniä, ei kiesus.

edelleen olen kiinnostunut tietämään mistä saa näitä bonuselämiä, joita voi heittää hukkaan mitä huonoimmilla verukkeilla, kuten "en voi erota, on lapsia"? minulle on valitettavasti annettu vain yksi elämä mutta olen todella kiinnostunut kuulemaan mistä niitä saa lisää.

Alkuperäinen kirjoittaja Sleepis:
Mitä miehes on siihen sanonut, että miksei ole sulle pystynyt puhumaan noista asioistaan?? Tuo, "en oo halunnut vaivata/ häiritä" ei oo MIKÄÄN syy!!!

on kuulema kertonu mulle kaiken.. En tiiä. Tossa just erolaput täytin.. Eikä itkusta tuu loppua.

Mitä miehes on siihen sanonut, että miksei ole sulle pystynyt puhumaan noista asioistaan?? Tuo, "en oo halunnut vaivata/ häiritä" ei oo MIKÄÄN syy!!!

on kuulema kertonu mulle kaiken.. En tiiä. Tossa just erolaput täytin.. Eikä itkusta tuu loppua.

Voi sua... :hug:

Lähinnä ihmettelin sitä, että miksi se halusi avautua sille naiselle kaikesta eikä sulle....
Tosi kovasti jaksuja! Joko kerroit miehelles, että haluut eron?

Lähinnä ihmettelin sitä, että miksi se halusi avautua sille naiselle kaikesta eikä sulle....

Voimia! Ansaitset parempaa!

sanoin joo,jauhaa sitä samaa paskaa miten vaan mua rakastaa,lupaa muuttua jne. Mutta nuo sanat on mulle merkityksettömiä,oon kuullut ne jo liian monta kertaa ja joutunut yhtä monesti pettymään. Toisaalta jotenkin helpottunut fiilis,toisaalta olen täysin rikki. Ei se rakkaus niin vain lopu. Ja kiitos halista.

Aika parantaa, mut aina arpi jää.... (Yö laulaa noin)...

Ilman luottamusta on vaikea rakentaa suhdetta, vaikka kuinka rakastaisi. Eihän sitä koskaan tiedä, että miten elämä heittelee jos, vaikka asiat vielä järjestyykin, mutta kyllä sun miehes täytyy aika paljon skarpata, että saa sun luottamuksen takas!
Missään tapauksessa sun ei tarvii olla enää kenenkään kynnysmattona!

:hug:

Yhteistyössä