V
väsynyt valvoja
Vieras
Olen pikku hiljaa kypsynyt ajatukseen et ero olis järkevintä, mut moni käytännön asia arveluttaa ja pelottaakin... Erosta on miehen kans "keskusteltu" sanoi, et jos hän lähtee ni poika n.5v lähtee hänen mukaansa, juuri nyt olen niin väsynyt että saattaisin siihen suostuakin, mut lapsen parasta ajatellen mun ei kai pitäis; lapsi on juuri kotiutunut päiväkotiin, muuttaisivat lähikaupunkiin eli hoitopaikka muuttuisi, jos mies sen saisi edes järjestymään, en aina pidä hänen kasvatustavoistaan, saattaa sanoa lapselle pahasti et lapsi sit tottelee (?) häntä itku silmässä ja hakee lohtua minulta ja sanoo, et pelkää isiä. Epäilen, et haluaa pojan osittain siksi, et saisi sit multa elatusmaksuja (miten muuten määräytyvät, mitkä kaikki tulot otetaan huomioon?) ei siinä mitään jos raha menisi pojan kuluihin mut epäilen, et laittaisi äitinsä hoitamaan poikaa ja häipyisi baariin ja pyytäisi viel äidiltään rahaa lisäksi ku pitäis maksaa pojan sitä ja tätä ja nekin rahat päätyis baariin... jos jättää esim. hoitomaksut maksamatta peritäänkö ne sit multa korkojen kera ja menettääkö lapsi hoitopaikkansa? Entä miten vaikea on saada lapsi takaisin jos ja kun tulisin katumapäälle?