Ero ja kaksi alle 2v lasta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nyt riittää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nyt riittää

Vieras
Mies teki sitten viimeisen virheensä eilen kun tönäisi ilman mitään riitaa, kuulemma on väsynyt ja liian vähän vapaa-aikaa. Tätä ennen on ollut pari kertaa jo väkivaltainen sekä käyttänyt henkistä väkivaltaa jo kauemmin. "Yllättäen" fyysinen väkivalta siis alkoi nyt toisen lapsen synnyttyä, luulee mies varmaan etten enää lähde.

En jää enää odottamaan mitä seuraavaksi tapahtuu, koska eikös se niin ole että pahempaa on varmaankin luvassa kun näin vahvat merkit on ilmassa. Meillä kaksi alle 2v lasta joten teen tämän myös heidän takiaan, ettei heidän tarvitsisi nähdä miten isä kohtelee äitiä. Eipä olisi uskonut että meille(kin) käy näin....

Tsempatkaa muut saman kokeneet, etten varmasti enää jää tähän vaikka mies kuinka pyytelisi anteeksi! Tönimisen jälkeen sanoi että "sua saa töniä"!

Ulkopuolisen ja puolueettomin silmin näkee että nyrkki ei ole kaukana. Lähde hyvä nainen pois ennenkuin lapset näkevät mitä isä tekee äidille. Pienet imevät myös sen kaltoin kohtelun, henkisen jota mies sinua kohtaan tekee. Jos sinulla on tyttöjä he ovat vaarassa joutua samanlaiseen parisuhteeseen ja jos taas poikia he saavat miehestäsi "miehen mallin"... Lähde, lähde.

Sain sentään asuntohakemuksen tehtyä, joten tällä kertaa muutetaan kyllä oikeasti pois. Avierohakemus sitten ensi viikolla. Nyt pitää vaan jaksaa toimia, vaikka onkin jonkinlainen shokki päällä :(. Näitä "kilahtamisia" on ollut niin paljon miehellä, ja apua ei tietenkään halua mistään hakea!

Ite varmaan keräisin kamat ja sitten kun tilanne rauhottunut vois harkita, jos kävis puhumassa jossain. Jos susta tuntuu, ettet sä ole turvassa niin ehdottomasti lähde nyt kun vielä voit!!

tsemppaan, että lähteminen on nyt satakertaa helpompaa kuin parin vuoden päästä. Nyt ei tarvitse selitellä lapsille mitään ja parin vuoden sisään oot todennäköisesti saanut jo turpaankin. Teet oikein kun et siedä tuollaista!

Kiitos kaikille! Mies sanoi ettei lähde pariterapiaan, ja että töniminen eikä muukaan mitä on tehnyt ei ole muka väkivaltaa, joopa joo! Että tässä nyt odotellaan asunnon saamista, heti jos tilanne menee taas uhkaavaksi, päästään vanhempieni luokse.

Nyt on aika lähteä. Lapset ei tosiaan vielä oikein tajua koko eroa, joten siinäkin mielessä parempi nyt kuin myöhemmin. Hyvä että pääsette tarvittaessa vanhemmillesi, meinasin nimittäin just kysyä että onko sinulla hätäsuunnitelmaa joulun ajaksi. Jouluna kun valitettavasti tuollainen käytös usein vielä pahenee. Mitäs jos lähtisit lasten kanssa vanhemmillesi jo nyt/heti huomenna aamulla etkä jää katsomaan mitä joulu tuo tullessaan?

Onnea! Siitä nimittäin että olet noin rohkea & fiksu,etkä jää kituuttamaan väkivaltaiseen ja huonoon suhteeseen kuten varmaan 60 % suomalaisnaisista.
Ja tsemppiä,kaikki kyllä selviää. :)

Joo, tuo pahenee ja tuskin terapia auttaisi jos mies lähtiskin. Tai ainakin pitäs olla jotain vertaistuki-terapiaa, ja miehellä oma motivaatio. Kun kiistää tekojensa vääryyden, ei ole toivoa. Voimia sulle, lähde pois!!

Täällä taas :) . Joulu sujuu tietysti hyvin, koska miehen vanhemmat viettävät sitä meidän kanssa, käyvät kumpanakin päivänä sekä omiakin sukulaisia oli eilen. Sain kalliin korun mieheltä lahjaksi, vaikka sovittiin että ei osteta nyt lahjoja! Mies käyttäytyy myös aina niin hurmaavasti sekä omia että minun sukulaisia kohtaan (selän takana on haukkunut pataluhaksi minun sukulaiseni), että miehen raivareita minua kohtaan on varmaan vaikea uskoa. Ihmettelen, miten samassa ihmisessä voi asua kaksi eri persoonaa, oliskohan kyseessä jokin persoonallisuushäiriö...

Miehen äiti ei reagoinut mitenkään kun kerroin väkivallasta, joten järkytti sekin?? Kaikkea pitäisi siis niellä, kunhan mies saisi elää lastensa kanssa?

Väkivaltaa ei pidä sietää ja saahan mies elää lastensa kanssa, mutta eri osotteissa, luultavasti? Et sä kuitenkaan ole lapsilta isää viemässä, vaikka pois muutattekin.

Mieleeni tuli että anoppi saa varmasti samanlaista ala-arvoista kohtelua mieheltään, kun ei pidä oman poikansa väkivaltaisuutta minään. Älä jää tuohon suhteeseen.

Voimia! :)

LÄHDE! Älä edes harkitse mitään toisia mahdollisuuksia ja terapioita. Ja kyllä miehet osaa ostaa kalliita lahjoja ja puhua ympäri vaikka miten jos sä vaan siihen lankaan menet!

[QUOTE="alkup";22741478]Täällä taas :) . Joulu sujuu tietysti hyvin, koska miehen vanhemmat viettävät sitä meidän kanssa, käyvät kumpanakin päivänä sekä omiakin sukulaisia oli eilen. Sain kalliin korun mieheltä lahjaksi, vaikka sovittiin että ei osteta nyt lahjoja! Mies käyttäytyy myös aina niin hurmaavasti sekä omia että minun sukulaisia kohtaan (selän takana on haukkunut pataluhaksi minun sukulaiseni), että miehen raivareita minua kohtaan on varmaan vaikea uskoa. Ihmettelen, miten samassa ihmisessä voi asua kaksi eri persoonaa, oliskohan kyseessä jokin persoonallisuushäiriö...

Miehen äiti ei reagoinut mitenkään kun kerroin väkivallasta, joten järkytti sekin?? Kaikkea pitäisi siis niellä, kunhan mies saisi elää lastensa kanssa?[/QUOTE]

narsisti. siltä kuulostaa.

Lähdössä tosiaan ollaan lasten kanssa, tuntuu tosiaan että tuollaisella ristiriitaisella käytöksellä yritetään vaan saada mut "hulluksi" ettei kukaan uskoisi mua kun kerron, nimittäin mies on niin mukava aina muille.

Ja anoppi pelkää ettei näe enää lapsenlapsia...yllätyin vaan kun luulin että pystytään puhumaan kun ollaan oltu aika läheisiä, joopa joo. Tuntuu siltä että hän hyväksyy poikansa käyttämän väkivallan ja jo aikaisemmin yritti puhua ettei kannata harkitakaan eroa nyt pikkulapsiaikana, miehen henkiseen väkivaltaan, haukkumiseen siis että "siihen tarvitaan kaksi".

[QUOTE="alkup";22741577]Lähdössä tosiaan ollaan lasten kanssa, tuntuu tosiaan että tuollaisella ristiriitaisella käytöksellä yritetään vaan saada mut "hulluksi" ettei kukaan uskoisi mua kun kerron, nimittäin mies on niin mukava aina muille.

Ja anoppi pelkää ettei näe enää lapsenlapsia...yllätyin vaan kun luulin että pystytään puhumaan kun ollaan oltu aika läheisiä, joopa joo. Tuntuu siltä että hän hyväksyy poikansa käyttämän väkivallan ja jo aikaisemmin yritti puhua ettei kannata harkitakaan eroa nyt pikkulapsiaikana, miehen henkiseen väkivaltaan, haukkumiseen siis että "siihen tarvitaan kaksi".[/QUOTE]

Meillä mies myös on tavattoman hurmaava perheen ulkopuolisille, mutta kotona on sitten sekä henkisesti että fyysisesti väkivaltainen. On ihan tyypillistä käyttäytymistä, sillä halutaan pitää ns. "kulissit" yllä. Älä pahoita mieltäsi anopin takia. On varmaan itse niin turtunut samanlaiseen kohteluun, sillä mistä mies sen olisi oppinut muualta kuin kotoaan? Lisäksi veri tuppaa olla näissä asioissa aina sitä vettä sakempaa, eli äiti puolustaa omaa lastaan, vaikka omassa mielessään asian tuomitsisikin.

Yhteistyössä