K
Kajsaa
Vieras
Haluan lähteä maapallon toiselle puolelle 3 kk reissaamaan reppu selässä. Tätä todella haluan, ja olen pitkään halunnut. Avopuolisoni tosin ei ole asiasta ollenkaan kiinnostunut, hän ei halua lähteä mukaan. Voisin lähteä itseksenikin, mutta puolisoni sanoo, että ero tulee ja asunto myyntiin jos meinaan lähteä. Hän sanoo ettei ala minua odottelemaan takaisin ym ym. Yhdessä ollaan oltu 8 vuotta! Olemme siinä mielessä hyvin erilaisia, hän haluaa elää arkea kotona, minä haluan kokea jotain erilaista, "seikkailua". Varsinkin ennen kuin on lapsia tai mitään muuta sitovaa (no tosiaan nyt on se asunto).. Miltä tälläinen kuulostaa ulkopuolisen korvaan? Olenko minä vain itserakas joka haluan toteuttaa jotain haaveitani ja lähteä kokemaan jotain muuta kuin koti-Suomen? Onko hän kohtuuton kun sanoo eron tulevan jos lähden? Olen häntä pyytänyt mukaan, ehdottanut asunnon vuokraamista siksi ajaksi kun oltaisiin maailmalla, mutta ei toista voi pakottaa.. Tuleeko minun vain tyytyä olemaan täällä? Ja kun tässä ei kukaan enää nuorrukkaan (alle 3kymppisiä kuitenkin ollaan)..