Ero taisi tulla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaa

Vieras
mies sai tietää että oon sitä pettäny. hetken kiellettyäni tunnustin asian. Mies kertoi pettäneensä mina taas.
Aikaisemmin siis mies pettänyt ja mä olin tyhmä ja kostin koska tiesin että asia tulee joskus julki.
Mies haluaa jatkaa minä en taas enää voi vaikka olin häntä kohtaan paska kusipää niin en vaan kestä kuulla että hä on jo toistamiseen mua pettänyt Siis toisen naisen kanssa ekan kerran petettyään pani sitä toista 3 kertaa...

En tiedä mihin tästä lähtis ku ei tunne enää mitään ei yhtään mitään mies on todella pahoillaan mitä hän oli taas tehnyt mutta siinä vaiheessa kun hän kertoi asiasta mulle en katunut omaa tekoani yhtään.

Tiedän että olen kamala ihminen mutta halusin purkaa välillä ja teen sen siksi harmaana tällä kertaa....

Niin monta tarinaa että eka mies pettää ja jää kiinni ja sitten lopulta nainenkin lankeaa pettämään kostaakseen. En ymmärrä miksi pitää saada kostaa takaisin kun se ei kuitenkaan tuo hyvää oloa jälkeenpäin ja vaan pahentaa suhdetta. En halua tuomita sinua, itse olet elämäsi "herra" ja teet itse ratkaisusi. En vain itse kuvittelisi kostavani takaisin, jos mieheni pettäisi. Käsittelisin pettymykseni muuten. Mutta tässä ei ole kysymys minusta vaan sinusta. Ehkä teidän olisi vielä hyvä puhua miehesi kanssa miksi kumpikin ajautui pettämään, mikä suhteessanne oli vikana kun miehesi petti (vai oliko mitään vikaa), voiko teillä enää olla yhteistä tulevaisuutta, olisiko hyvä pitää taukoa ja asua hetki erillään ja katsoa sitten uudelleen vai onko se nyt kerrasta poikki?

Puhuminen on jokatapauksessa nyt se järkevä asia ja purkaa tuntojaan. Mutta ei auta enää alkaa syyttelemään että sinä ensiksi petit mua jne.. Pureutukaa syihin ja niiden seurauksiin kuin aikuiset ihmiset syyttelemättä toisianne.

:hug: :hug:

Olen samanlaisessa suhteessa joskus elänyt..... onneksi pääsin eroon... ei se kierre koskaan katkea, vaikka kuinka toivois ! Enemmän rikkoo vaan itseään ... usko pois. Lähde pois... ihan mukavia miehiäki löytyy !!!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
--- voiko olla totta että ketään ei hetä ees kivellä??? no hyvä niin

Mitäpä tuosta. Kaipa se aikuinen ihminen tietää mitä tekee.

Just noin ja kantaa seuraukset, tointaakin erota, mitä toista kiusaamaan. Elä yksin niin et petä ketään.

Yhteistyössä