ero tuli...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja surullinen:(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Et ansainnut,sillä siisti.Toista ei syytetä asioista joita toinen ei ole tehnyt.Olisi pitätynyt vaan riidassa eikä äkkipikaistuksissaan päästänyt suustaan hävyttömyyksiä.Ja mun mielestä lapsellista kiristää sua periaatteessa takaisin suhteeseen missä sä et ole onnellinen vaan oot siinä ettei toinen tekis itselleen jotakin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kyllä tosta kertomastasi tulee selvästi esille se, että toivoisit miehen opiskelevan opettajaksi. Työnkuva on tehtävissä varmasti erilainen ja joillekin ihmisille se on tärkeämpää kuin parempi palkka... Sinä voit ehkä myös luonteeltasi ja kyvyiltäsikin sopia opettajaksi, mutta se mies ei jos hän haluaa tehdä ohjaajan työtä. On tosi tärkeää, että saa tehdä mieleistään ja itselle sopivaa työtä. Miksi teidän pitäisi tehdä samaa työtä? Jos se on sinulle hyvin tärkeä kriteeri, niin sitten sinun täytyy löytää sellainen mies joka haluaa samaa. Mies tuntuu tekstisi mukaan todella rakastavan sinua, mutta rakastatko sinä häntä?Vai merkitseekö sinulle enemmän opettajan imago ja hyvä palkka? Toivottavasti saatte sovittua asianne, jos todella rakastat sitä miestä.

ei. tekin käsitätte aivan väärin. Mies pyrki opettajaksi ja ei päässyt. Hän on todella pätevä ja on aina halunnut olla opettaja. hän luovutti ja sanoi että menee ohjaajaksi. sanoin että ei kannata luovuttaa kun on noin lahjakas, olen itse sinnikäs ja olen sitämieltä että ekalla kerralla harvemmin pääsee ja sinnikkäästi pitää kokeilla uudelleen.
Sori jos teksti on tosi sekavaa oon ihan sekasin..

ei se ambulanssin tilaaminen maksa mitään. ELi soita nyt vaan 112 ja sano että mies soitti ja kertoo tekevänsä itsemurhaa. Ei oo enä sun vastuulla, jos mies oikeesti tekeekin siellä kuolemaa. Sen jälkeen ambulanssi käy ovella tarkistamassa tilanteen. Jos tosi ei olekaan kyseessä niin mieskin tajuaa oman lapsellisuutensa ja sen että tuollaisilla asioilla EI leikitä, kun ensioitajat rynnistää sisään. Mies on varmaan aika nolona siinä vaiheessa!

Alkuperäinen kirjoittaja surullinen:(:
ei. tekin käsitätte aivan väärin. Mies pyrki opettajaksi ja ei päässyt. Hän on todella pätevä ja on aina halunnut olla opettaja. hän luovutti ja sanoi että menee ohjaajaksi. sanoin että ei kannata luovuttaa kun on noin lahjakas, olen itse sinnikäs ja olen sitämieltä että ekalla kerralla harvemmin pääsee ja sinnikkäästi pitää kokeilla uudelleen.

Olette 20 vuotiaita ja mies on aina halunnut olla opettaja? Jos näin onkin, mieli saattaa tuossa vaiheessa vielä pysyvästi muuttua. Eikä opettajan ammatti ole erityisen hyvinpalkattu eikä hohdokas.

Alkuperäinen kirjoittaja t:
Miehen ammattikin on tässä ketjun aikana jo vaihtunut...

Mutta pysykää kaukana toisistanne.

sori.. oon ihan sekasin. mikskä se vaihtu? mutta opettajasta on kysymys ja hän opiskelee ohjaajaksi kun ei päässyt opettajaksi. Musiikinopettaja- musiikinohjaaja nämä ovat ne ammattinimikkeet.

Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:

Olette 20 vuotiaita ja mies on aina halunnut olla opettaja? Jos näin onkin, mieli saattaa tuossa vaiheessa vielä pysyvästi muuttua. Eikä opettajan ammatti ole erityisen hyvinpalkattu eikä hohdokas.

Hän sanoi itse että aloittaa ohjaajana koska ei pääse opettajaksi. Hän kuulemma haluaa opettajaksi mutta ei pääse niin luovutti ja ottaa ohjaajavaihtoehdon. Minä kannustin yrittämään uudelleen koska opettaja on aina ns "parempi" vaihtoehto, töitä paremmin tarjoolla mutta hämpäs hermostui ja sitten sain kuulla olevani muiden kanssa makaava huora ja itsemurha uhkailut kun puhuin erosta.

Alkuperäinen kirjoittaja voimia sulle:
Et ansainnut,sillä siisti.Toista ei syytetä asioista joita toinen ei ole tehnyt.Olisi pitätynyt vaan riidassa eikä äkkipikaistuksissaan päästänyt suustaan hävyttömyyksiä.Ja mun mielestä lapsellista kiristää sua periaatteessa takaisin suhteeseen missä sä et ole onnellinen vaan oot siinä ettei toinen tekis itselleen jotakin.

näin minäkin sen ajattelin mutta luettuani nämä viestin rupesin ajattelemaan että eroanko sittenkään kun silti rakastan häntä. En vain tiedä onko hän terve tai tasapainoinen kun moisella tavalla hermoaa ja uhkaa itsemurhalla ja hakkaa oma päätänsä julisterullalla.. olen vain niin sekaisin enkä tiedä mitä tehdä.
en oikeasti tarkoittanut mitään pahaa sillä opettajajutulla.. yritin vain kannustaa yrittämään uudelleen kun tiedän että hän haluaisi tulla oikein opettajaksi.

Nyt meet nukkuumaan ja jos asia vaivaa soita 112 ja ambulanssi ne käy tsekkaa tilanteen ja sit puhelin kiinni.Huomenna on uus päivä.

ei se mitään itteleen tee, on ennenkin uhkaillut että tappaa itsensä kun ehdotin eroa kun olimme väsyneitä riitelyyn. ei kuulemma kestä elää ilman minua
mitä huominen uusi päivä auttaa? olen yhä aivan sekaisin ja pihalla enkä osaa tehdä ratkaisua. itkettää se mitä mies sanoi minulle ja mietityttää onko mieheni terve kun puhuu tuollatavalla että on jo viiltänyt yhden ranteen auki ja lähettää monta viestiä että tappaa itsensä ja pyytää apua.

itse epäilen että miehelläni on läheisyysriippuvaisuus on ollut aina niin kovin riippuvainen äidistäänkin. mutta en voi tietenkään diagnisoida. haluaisin elää terveen miehen kanssa mutta en oikein tiedä onko tuo hänen käytös tervettä.

jos se on vaan uhkailua, teet ratkaisusi kokemustesi perusteella.. Itse tiedät jaksaisitteko toisianne vaiko ette :/ toisaalta terapian tarve on kohtalainen jos ei voida olla aikuismaisesti erimieltä asioista.

Musta alkaa ketjun ja kirjoitustesi perusteella vaikuttaa siltä, että kaikkien lasten kannalta olisi parempi, jos sekä sinä että miehesi unohtaisitte ajatukset opettajan urasta. Ei tunnu olevan aivan pakka kasassa. Vai miten täällä on tapana sanoa - kaikki muumit muumilaaksossa. Kummallakaan.

Nyt meet nukkuumaan ja jos asia vaivaa soita 112 ja ambulanssi ne käy tsekkaa tilanteen ja sit puhelin kiinni.Huomenna on uus päivä.

ei se mitään itteleen tee, on ennenkin uhkaillut että tappaa itsensä kun ehdotin eroa kun olimme väsyneitä riitelyyn. ei kuulemma kestä elää ilman minua
mitä huominen uusi päivä auttaa? olen yhä aivan sekaisin ja pihalla enkä osaa tehdä ratkaisua. itkettää se mitä mies sanoi minulle ja mietityttää onko mieheni terve kun puhuu tuollatavalla että on jo viiltänyt yhden ranteen auki ja lähettää monta viestiä että tappaa itsensä ja pyytää apua.

vastauksena sulle että miehesi ei todellakaan ole terve. kannattaisi nyt vaan hankkiutua hänestä eroon kun vielä voi, vaikka niin karulta kuulostaakin.

Musta alkaa ketjun ja kirjoitustesi perusteella vaikuttaa siltä, että kaikkien lasten kannalta olisi parempi, jos sekä sinä että miehesi unohtaisitte ajatukset opettajan urasta. Ei tunnu olevan aivan pakka kasassa. Vai miten täällä on tapana sanoa - kaikki muumit muumilaaksossa. Kummallakaan.

en mäkään kyllä haluais lasteni opettajaksi ainakaan miehesi kaltaista narsistia/psykopaattia..

No, mutta tulee vain mieleen, että kylläpä ihmiset saavat aikaan vakavan riidan NOIN vähäpätöisistä asioista!! En voinut kuin monttu auki lukea tuota sun aloitustasi. No, olette vielä kovin nuoria. Hmm.

No eihän se terve ole jonkintyyppistä ongelmaa on.Narsistista käytöstä sua kohtaan,ehkä masentunut kun ei päässyt opettajaksi opiskelemaan ja kun alkaa itsemurhalla uhkailemaan,kierre on valmis.Sä palaat pahimassa tapauksessa takas ja tilanne jatkuu.

Jos mies haluaa itse myös opettajaksi, niin siinä tapauksessa auta häntä jollain tavalla pääsemään päämääräänsä. On tärkeää, että hän itse haluaa sitä jos pyrkii uudelleen. Jos puhut asiasta jatkuvasti, niin hänelle voi tulla sellainen kuva, että hän ei kelpaa sinulle ilman opettajan tutkintoa. Kannusta miestä niissä päämäärissä mitä hän itse haluaa.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 34v.:
No, mutta tulee vain mieleen, että kylläpä ihmiset saavat aikaan vakavan riidan NOIN vähäpätöisistä asioista!! En voinut kuin monttu auki lukea tuota sun aloitustasi. No, olette vielä kovin nuoria. Hmm.

nimenomaan.. onko se sitten oikea suhde kun noin vähäpitoisista asioista tulee noin suuri ongelma? kuinka sitten kestämme ne oikeat ongelmat?
tekö todella ajattelette että mieheni muka voisi olla narsisti? eikai nyt sentään!!

Jos mies haluaa itse myös opettajaksi, niin siinä tapauksessa auta häntä jollain tavalla pääsemään päämääräänsä. On tärkeää, että hän itse haluaa sitä jos pyrkii uudelleen. Jos puhut asiasta jatkuvasti, niin hänelle voi tulla sellainen kuva, että hän ei kelpaa sinulle ilman opettajan tutkintoa. Kannusta miestä niissä päämäärissä mitä hän itse haluaa.

yritin kannustaa. enkä ole puhunut asiasta jatkuvasti, otin asian ekaa kertaa esille ja sanoin että hänellä on taitoja päästä opettajaksi asti mutta hän väittää kivenkovaan että aliarvoin häntä..
voi wish i would be provo...
ehkä tämä päätös on vaan tehtävä.. on vaan niin kovin vaikeaa kun rakastan miestä mutta en tiedä tekeekö hän minusta sitten loppupeleissä onnellisen tällätavalla? ja vielä enemmän se mietityttää onko hän terve.

on niin kovin vaikeaa diagnisoida terve ja sairas. Sen vaan tiedän että haluan elää elämäni terveen miehen kanssa.. ja tämänpäiväinen sai minut ajattelemaan että onko hän todella terve? kun en tiedä..

yritin kannustaa. enkä ole puhunut asiasta jatkuvasti, otin asian ekaa kertaa esille ja sanoin että hänellä on taitoja päästä opettajaksi asti mutta hän väittää kivenkovaan että aliarvoin häntä..
ehkä tämä päätös on vaan tehtävä.. on vaan niin kovin vaikeaa kun rakastan miestä mutta en tiedä tekeekö hän minusta sitten loppupeleissä onnellisen tällätavalla? ja vielä enemmän se mietityttää onko hän terve.
oletko sinä ap terve. Kirjoita tarinoita Reginaan tai johonkin SinäMinä-tyyppiseen julkaisuun...

Alkuperäinen kirjoittaja Kyy-nikko:

oletko sinä ap terve. Kirjoita tarinoita Reginaan tai johonkin SinäMinä-tyyppiseen julkaisuun...

miksi epäilet että minä en olisi terve? ihan hirveä olo, hain täältä tukea mutta saan haukkuja. Olen pistänyt huomioon että täälä vain haukutaan toisia.
en haluaisi olla itsekäs, siksi pyysin ulkopuolisen silmistä neuvoa tähän tilanteeseen. itse olen niin sekaisin tästä kaikesta. tuntuu että saan vain provosyyttelyitä tai syyttelyä että vika on minussa. Jos vika todella on minussa on minun syytä mennä miehen luo ja sopia?

miksi epäilet että minä en olisi terve? ihan hirveä olo, hain täältä tukea mutta saan haukkuja. Olen pistänyt huomioon että täälä vain haukutaan toisia.
en haluaisi olla itsekäs, siksi pyysin ulkopuolisen silmistä neuvoa tähän tilanteeseen. itse olen niin sekaisin tästä kaikesta. tuntuu että saan vain provosyyttelyitä tai syyttelyä että vika on minussa. Jos vika todella on minussa on minun syytä mennä miehen luo ja sopia?

Eihän tällaiset ristiriitatilanteet yleensä ole sellaisia, että toisessa olisi 100% vikaa ja toisessa 0%.

Yhteistyössä