Ero?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mitä ihmettä mä teen!!!!!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mitä ihmettä mä teen!!!!!!

Vieras
Mulla on kolme lasta, ensimmäisen lapsen isästä olen eronnut. Nykyistä en rakasta. Elämä on ollut todella hankalaa tän miehen kanssa. Kaikin puolin. En haluaisi käydä eroa taas läpi :( ollaan käyty perheneuvolassa, ei apua. Mies on ryhdistäytynyt viime kuukausina mut pelkään että se on myöhäistä, koska rakkautta ei enää vaan riitä. Mies haluaisi vastauksia, totta kai. (Hänellä on jo uusi/uusia kiikarissa)
Mitä helv...mä teen! Tykkään miehestä kyllä, onhan hän kahden lapseni isä. Mutta en osaa kuvitella meille tulevaisuutta :(

Kuinka pitkään sinusta on tuntunut tuolta ja minkä ikäisiä lapset on?

Kovin herkästi en vaan rakkauden puutteen vuoksi eroaisi tuollaisessa tilanteessa. Ensimmäiselle lapsellesi tulisi jo toinen kokemus perheen hajoamisesta. Eri asia, jos olisi sellaisia ongelmia, joista lapsetkin kärsisivät.

Mutta sinä teet oman päätöksesi, jos kerran sinun vallassasi on päätös, jatkatteko yhdessä vai eroatteko.

Kyllä sen rakkauden eteen pitää tehdä töitä. Tahtoa sitä. Nähdä vaihaa toisen eteen.
Jos mietit jotain nykypäivän vanhuksia jotka olleet 50v naimisissa, onkohan heillä kakki aina ollu ruusuilla tanssimista ja hienoa ja romanttista? Tuskin sentään. Nykyään vaan se 'myötä- ja vastoinkäymisissä' tuntuu tarkoittavan että ekan vastoinkäymisen kohdalla nostetaan kytkintä.

Pitkään on tuntunut. Mies oli ensin ihana, mutta kun eka lapsemme syntyi mies alkoi käyttäytyä paskasti sekä minua että edellisestä liitosta olevaa lastani kohtaan. Riitelimme tosi paljon asiasta. Aloin olemaan todella katkera ja inhosin miestä. Sitten kolmas lapsi yllätti tulollaan. Ja mies oli vielä karmeampi meitä kohtaan. Kun nuorin täytti vuoden ilmoitin että nyt ulos! Miehelle, mutta päätimme yrittää, vaikka rakkautta omassa mielessäni ei ollutkaan miestä kohtaan. Mies vaatii väh. Kerran viikossa vastauksia mitä tehdään, kun en ole enää lämmin ja kiinnostunut hänestä. Ahdistaa niin järkyttävän paljon. En osaa sanoa miehelle mitää . En kerta kaikkiaan mitään. Ymmärrän, että miestäkin ahdistaa, koska hän rakastaa edelleen. Hän on yrittänyt vähän aikaa olla kiva lapselleni ja minulle, mutta en halua rohkaista häntä liikaa.

Yhteistyössä