M
Mielen päällä
Vieras
Te, jotka olette eronneet avioliitosta ja asuitte perheenä omistusasunnossa niin miten menettelitte, kun ero tuli? Kumpi muutti pois yhteisestä asunnosta vai asuitteko vielä niin kauan yhdessä, että talo saatiin myytyä? Jos muutit pois niin montako lasta teillä oli? Muutitko omaan-, vuokra- tai asumisoikeusasuntoon yms? Miten sait kustannettua asumiskulut, jos yhteinen talo oli vielä myymättä? Muuttivatko lapset mukanasi?
Tämmösiä kevyitä mielen päällä näin pakkaspäivän kunniaksi.... Meillä OKT ja kolme lasta ja ero ollut viimeisen parin vuoden aikana aika usein mielessä. Mietin vain, että miten onnistuisi erota ja muutta pois rahallisesti lähinnä? Mies alkaisi luultavasti tosi hankalaksi erotilanteessa ja taloasian kanssa olisin lievästi sanottuna k*sessa hänen kanssaan.... Mutta onko pakko olla yhdessä jos ei halua :/
Tämmösiä kevyitä mielen päällä näin pakkaspäivän kunniaksi.... Meillä OKT ja kolme lasta ja ero ollut viimeisen parin vuoden aikana aika usein mielessä. Mietin vain, että miten onnistuisi erota ja muutta pois rahallisesti lähinnä? Mies alkaisi luultavasti tosi hankalaksi erotilanteessa ja taloasian kanssa olisin lievästi sanottuna k*sessa hänen kanssaan.... Mutta onko pakko olla yhdessä jos ei halua :/