eroon neitsyeydestä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja impi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Voi ihme miten naisilla voi olla neitsyys päähänpinttymä! Olin itse 16 v. ja jälkikäteen ajateltuna ihan kakara. Puolenvuoden seurustelun jälkeen tapahtui, ja se oli ihan yhtä tyhjän kanssa. Seksistä opin todella nauttimaan vasta 19 v. ja silloin oli ihana poikaystävä . Ei vaan musta ole järkeä hässiä kenen kanssa tahansa, harmittaa se kuitenkin myöhemmin. Kaverit on menettäneet neitsyytensä jossain laivalla umpitunnelissa, hyi yäk. Voihan tähän sanoa että halut ne on hiirelläkin, mutta sen mitä halut ja fyysinen tarve on oppii vasta ikuisuuden päästä.. Ja moni mies ajattelee että reikä se on rotallakin, ts. kyseessä enempi raiskaus kun rakastelu. Jos eroon haluat väkisellään neitsyydestä niin ota siihen miespuolinen luottokaveri, jos sellaista ei ole, etsi se kaveri.

Neitseydestä pääset helposti kyllä eroon mutta halvan lumpun maineesta et koskaan! Sen kun baareissa ryömimällä hankit ja tussuasi jokaiselle tyrkytät niin se on sulla mukana koko elämäsi.

En ollut kyllä missään vaiheessa aikaisemmin valmis seksiin,aikaisintaan vuosi sitten. Mahdollisuuksia on ollut monia, mutta sitä on aina vaan jänistänyt ja ehkäpä hyvä niin.

Sinulla on myös varmasti kauneus puolellasi, murrosikäisenä mua ei juuri kukaan edes katsellut sillä olen aika tavallisen näköinen. Omituista että nykyään on aika paljonkin kiinnostuneita, vaikka luulisi että ei sitä nyt ainakaan kauniimmaksi ole niitten päivien jälkeen tullut, päinvastoin, ehkä pari kiloakin tullut lisää.

Ei toki, impi hyvä. Kyllä se on niin, että tytöt kasvavat naiseksi, ja naisen näköiseksi vasta murrosiän jälkeen. Ei olla enää niin babyface ja samoin runko saa ne viimeiset silaukset vasta vähän myöhemmin. Sitten nainen on kaunis ja naisellinen.

Tuolla mentaliteetilla et tule neitsyydestäsi aivan heti pääsemäänkään, tarkoitan jos todella olet joko umpikännissä tai juokset karkuun.

Ikääsi en muuten tiedä, en lukenut koko viestiketjua.

Mutta äläpä huoli kyllä asiat hoituu kun kyllästyt nykyiseen tilanteeseesi riittävän perusteellisesti. Ilmeisesti niin ei ole vielä käynyt.

Olisiko aika sisuuntua ja alkaa elämään ennen kuin elämä menee ohitse.

Mielestäni suhtautumisesi seksiin ei totisesti kuulosta kovin kypsältä tahi valmiilta, vaikka kuinka panettaisi. Jos ihminen ei kykene kontaktiin vastakkaisen sukupuolen kanssa kuin umpitunnelissa, en ymmärrä, kuinka seksikään voisi olla millään tavoin nautinnollista. Ai niin, mutta sitähän et edes ole hakemassa. Miksi kummassa neitsyyden on oltava hirmuisa taakka? Ihmisen ei toki tarvitse olla parisuhteessa harrastaakseen seksiä, mutta tiedän kokemuksesta, että epäonnistuneet ensimmäiset seksikokemukset voivat jättää kipeitä jälkiä. Hyvä Impi, et ole esine etkä pelkkä puhkaistava reikä. Ensimmäinen kertakin voi olla miellyttävä, mutta kännissä se ei takuulla ole sitä.

Nykynuoriso vaan elää eri kriteerien merkeissä. Panemisen täytyy alkaa hyvin varhain ja sitten panijoita on oltava kuin liukuhihnalla. Viina helpottaa tätä keräilystressiä ja tyhjennyksellä kävijöiden määrän saattaa puolittaa sitten ""tulevaisuudessa"" kun tuskan hetki koittaa. Puolet jäi alkoholisumun peittoon. Naiset on vieraantuneet omasta kropastaan ja haluavat päästä eroon sen luonnollisesta muodosta; kalvot puhki, nännit piiloon, sililkonit puseron alle ja huuliin ja pylly pystyyn kun teos on valmis. Nainen on ihan itse tehnyt itsestään seksiobjektin, oikeinpa suoraa huutoa huutaen sitä pyytää ja kerjää joten jälkikäteen ei kannata surkutella miksi naiset on miesten osalta vaan ""sitä yhtä "" juttua varten. Siihen ei ole miehet syypäitä vaan naiset on itse näin halunneet sen olevan. Tässä tämä aloittaja yhtenä esimerkkinä nykynaistyypistä; tunteeton, itseään arvostamaton kapine jolla kiire antaa reikänsä käyttöön.

Parahin Jep, sanoissasi on osittain pointtia, mutta olet myös mielestäni pahasti harhateillä. Esittelemäsi ""nykynaistyyppi"" on aikamoinen kärjistys aivan kuten mieskin, joka käyttää naista vain ""sitä yhtä juttua"" varten. Edesottamuksiesi takana kummittelee sovisnistinen seksuaalimoraali ja katkera mies. Seksiinhän yleensä tarvitaan (vähintään) kaksi, ja kyllä se mieskin osaa omaa kapinettansa tarjota. On totta, että nainen on objekti, mutta hän on paljon muutakin. Itse jatkat naisruumiin pyhää syyllistämistä ja objektivointia. Seuraavaksi voitaisiin keskustella siitä, mistä ""nykymies"" on vieraantunut.

Hupaisaa, kun omat ennakkoasenteet paljastuvat tällä tavoin, oletin ihan automaattisesti, että olet mies. :D Jos edellisestä kannanotostani poistetaan muutama kohta, olen edelleen samaa mieltä. ;)

Kyllä etsit nyt ihan väärästä päästä seksielämän aloitusta!
Vai että baarista jonkun matkaan.
Näyttää siltä, että sulla ei ole pelisilmää pennin vertaa.
Haluatko sinä koko seksiä, vai oletko päättänyt haluta olla surkea?
Aikasi pihtaat, ja kerräät paineita. sitten lähdet paniikissa väärän miehen matkaan, ja päädyt jonku parkkipaikan reunaan pekettiautoon gangbangin (=joukkopano)kohteeksi.
Onnea vaan.
Ei se eläminen ole kuule niin vaikeaa. Taidat olla liian nuori, joko henkisesti tai ihan vuosiltasi. Kannattaa pitää ne pöksyt vielä jalassa jonkin aikaa.

Yhteistyössä