V
vieras
Vieras
Me muutettiin muutama viikko sitten, ja oon nyt tutustunut muutamiin uusiin naapureihin. Ihan viereisen talon pariskunta on eronnut muutama vuosi sitten, ja he ovat ratkaisseet lasten "asumispulman" mun mielestä mielettömän mahtavalla tavalla: Lapset asuvat koko ajan tuossa samassa talossa, jossa he ovat koko elämänsä asuneet, mutta joka toinen viikko siellä on heidän kanssaan äiti ja joka toinen viikko isä! Äiti vetäytyy "vapaaviikokseen" samassa talossa olevaan erilliseen yksiöön tai kaksioon, joka heillä aiemmin oli vuokrattavana, ja isällä taas on muutaman kilometrin päässä oma asunto.
Mun mielestä tää on aivan tajuttoman upea ratkaisu! Yleensähän ne ovat lapset, jotka eroperheessä joutuvat seilaamaan paikasta toiseen, mutta tuossa perheessä jatkuvan paikasta toiseen siirtymisen hoitavat vanhemmat.
Mun mielestä tää on aivan tajuttoman upea ratkaisu! Yleensähän ne ovat lapset, jotka eroperheessä joutuvat seilaamaan paikasta toiseen, mutta tuossa perheessä jatkuvan paikasta toiseen siirtymisen hoitavat vanhemmat.