"Hei, olen lukenut viestisi ja haluan vain sanoa, että olen siirtynyt elämässäni eteenpäin. Minulla ei ole enää mitään tunteita sinua kohtaan, enkä halua meidän pitävän enää mitään yhteyttä toisiimme. Tämä oli viimeinen viestini sinulle. Hyvää jatkoa sinulle kuitenkin."
Ehkä turhan monisanainen mun makuuni. Mitä useampi lause, sitä keskusteluun-kutsuvammalta voi kuulostaa... Vaikka se voi ollakin vähän makuasia.
Joskus alleviivaavat sanat toimivat päinvastoin, eli ottaisin ainakin pois molemmat "mitään" -sanat.
"Tämä oli viimeinen viestini sinulle" voi olla hieman haastava, ja myöskin turhan dramaattinen, vaikka ymmärrän kyllä että haluat vain tuoda ilmi sen ettet enää vastaa mahdollisiin viesteihin.
Ihan asiallisen ja selkeän viestin olet kirjoittanut. Jos haluat jotain lähettää, tuon voi hyvinkin pistää. Ja sitten pidät vaan kiinni siitä, että tuli sieltä mitä tahansa, tai vaikka mies ei vastaisikaan enää mitään, et vaivaa enää päätäsi asialla. Hienoa, että olet siirtynyt elämässäsi eteenpäin!