erosta, ollaanko täs viä 10v päästäkin vai?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "elli"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
tuokin on koitettu itseasiassa, siis kirjoitettu ja annettukin. ja ollaan aloitettu kyllä keskusteluja ihan ok pohjalta anteekspyyntöjenjälkeen, silti ne menee lopulta riitaan..=/

joo...meilläkin vähän samantyylinen tilanne, ei ehkä ihan noin "paha"...meillä siis mun aiemmasta liitosta kaksi lasta ja kaksi yhteistä ja tuo esikoinen on aikas samanlaisessa asemassa kun sun esikoinen ap....nyt on tietty murkkuikää yms.tytöllä, mut nykyään ei meinaa tulla toimeen nyxän kans ollenkaan...meillä on johtanut siihen pisteeseen, että haluaa muuttaa isänsä luo asumaan :(.
Mut tuo mun toinen lapsi taas...on ihan mukana jutuissa ja toimeen nyxän kanssa (tietty "normaalia" kränää siivoamisesta, läksyistä...yms.)
Hankalaa ja raskasta...

Niin, mitä se murkkuiäs onkaan sitten.. meillä ollut tätä nyt 4v.. muuttunut vaan välillä erilaiseksi. Ja sillon (harvoin!!!) kun mies tekee jotain kaksin tytönkanss, eron tytössä huomaa välittömästi. Mutta tämä tosiaan on harvoin. ja kun olen kysynyt mieheltä, huomaako hän eron, miten heidän tekemiset vaikuttaa tyttöön, ei hänen mielestä. ja hän on myös sitä mieltä, että jos lapsi kiukuttelee/on vaikea, hänen ei tarvitse antaa mitään positiivista huomiota lapselle, antaa vaan olla omissa oloissa... ..hohhoijaa.

Yhteistyössä