Esikoinen haluaa viedä huomenna päiväkotiin...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kowalski
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kowalski

Aktiivinen jäsen
14.07.2007
82 472
9
36
ukin oksasilppurin :D
Ihastui siihen mökillä, ja sanoi ukille että lainaa sitä kun päiväkodissa on lelupäivä. Ukki siihen että tottakai saat lainata :xmas: :kieh: .
Ja nyt äiti on pahis, kun kieltää viemästä oksasilppuria huomenna päiväkotiin, vaikka toinen on jo suunnitellut miten tekee kaverit kateudesta vihreiksi: silppuaa kaikki pk:n pihan pensaat ja puun oksat, ja tekee niistä purua kaneille ja marsuille.
Äiti on kuulemma pissakakkapää kun ei suostu :snotty: :| :/
Jäähypenkillä käytiin jo ja anteeksipyyntökin tuli. Mutta neiti meinaa silti soittaa ukille ja pyytää taustatukea.

:laugh: ihana!!
meidän 2v päätti viime viikolla lähteä isin kanssa töihin, kun isi mokoma meni kysyyn, että "meetkö mun puolesta tanssimaan?"
Ja sit äiti oli tyhmä kun ei päästäny ja isi ihan kakkapylly kun ei ottanu mukaan...

Hmmm. Mitäköhän tädit (ja setä ) tykkää jos raahataan huomisaamuna se silppuri päiväkodin pihaan? :saint:
Enhän minä toki voi seistä lapseni luovuuden ja haaveiden tiellä :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
Hmmm. Mitäköhän tädit (ja setä ) tykkää jos raahataan huomisaamuna se silppuri päiväkodin pihaan? :saint:
Enhän minä toki voi seistä lapseni luovuuden ja haaveiden tiellä :xmas:

Kyllä ehdottomasti lapsen pitää saada viedä silppuri mukanaan! Tosi tylsä äiti olet... :D

Jaaha. Nyt pitäis sitten saada puukko, koska Jimmylläkin on (hoitokaverin isoveli) ja "sil saa oikeen lyödä toisii silmäänki!" :|
...ja äidin tietämys selvästikin kyseenalaistettiin, koska likka pyöritteli silmiään ja tuhahteli kun sanoin että ketään ei saa lyödä puukolla silmään :xmas:
Jessus tuo lapsi on ollut viime aikoina outo :laugh:

Yhteistyössä