ESIKOISESTA PITKÄÄN HAAVELLEIDEN PINO Vol.2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Duffy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Paiju nyt vaan pidetään peukut pystyssä ja jännätään kuinka käy! sulla on kyllä hyvä asenne..:)

KP voi ihanaa, että ootte kihloja ajatellu.. :heart: sillo, ku mies kosi mua, ni mä olin varmaan pari kuukautta ihan onnen itkun partaalla ja leijuin taivaissa..se oli kyllä ihan epätodellisen ihana olotila...nyt mä oon ihan sekasi niistä häitten järjestelyistä..kukapa olisi uskonu, et joku ihan oikeasti mun kans naimisiin haluaisi.. :p

anu ja HF :hug: pahoittelut myös tänne...

Rosetta mä uskon, että te vauvan saatte ja toivottavasti jo tän vuoden puolella ilmottelis itestään.. :heart:

Ibu b:)d nyt vaan toivotaan..:)

on: mä en jaksa enää tikutella, ku ovis tapahtuu ja aina ollaan oltu liikkeellä oikeeseen aikaan..ei silti vaan oo plussaa tullu..turhaa rahan tuhlausta ja vaivannäköä..mut tiestäpähän aina, et millo täti tulee..

mä sanoin miehelle, ku olin nähny mun viimesillä olevaa kaveria ja sanoin selvinneeni siitä oikein hyvin..että ei se oo meidän vauva siellä masussa...aivan..meidän vauva on se "maailman sulosin vauva"..:D

ollaan oltu kummatkin kokonaan juomatta alkomaholia vähään aikaan ja katotaan käviskö flaxi näin..on se vaan niin ihana mies :heart:

Kihloja ja häitä, mahtavaa! Ihania miehiä tuntuu olevan tämän ketjun naisilla :)
Ei omassanikaan mitään valittamista :heart:. Eilen mies katseli omaa vatsaansa ja sanoi, että ihan väärän ihmisen vatsa kasvaa. Niin, on tämä odotuksen odottelu välillä turhauttavaa, mutta luottavaisin mielin eteenpäin. Kyllä mekin vielä saadaan oma vauva!

hei vaan! vähään aikaan ei ookaan tullut kirjoiteltua, kun ei oo kyllä ollut mitään kirjoittamistakaan. ei oikeastaan huvita, kun ei voi mitään oireiluakaan olla, kun ei se luomuvauva ole mahdollinen ja sikstoisekseen tätihän se just lähti...

Halle voih, jos mun mies kanssa sanois joskus jotain tuommoista :) ei vaan ikinä varmaan sano... :p

Tänään saatiin vihdoin ja viimein tutkimukset alkuun. Oli kyllä tosi mukava lääkäri. Ei kommentoinut iästäkään mitään 23/24 ollaan :) Minulta otti papan ja klamydianäytteen, sekä ultrasi ja kaikki vaikutti olevan ihan OK. Löytyi myös 13mm follikkeli kasvamasta. :) Verikokeet pitää mennä antamaan viikko ennen tädin oletettua saapumista. Miehen pitää viedä simppanäyte yksityiselle tutkittavaksi. Kolmen kuukauden sisällä saadaan sitten polille aika, minne pitää molempien mennä.

JEEEEEEE!!!!!!!!!!!
k015.gif
*tuulettaa*
meille tuli tänään kutsu jatkotutkimuksiin tuonne isoon sairaalaan! lokakuulle vasta, mutta itse kun luulin, et menee vähintään joulukuulle! ihan mieletöntä! mulla on perhosia vatsassa jo valmiiks kun ajattelenkin.....se aika on siis meille molemmille ja mulle tuli mukana lappu, jossa täytyy ilmoittaa mun kaikki tiedot.. voi että miten iloinen oon nyt!

Halleberry: kiitos, itse en uskalla edes toivoa että ihan heti IVF:llä tärppäis, mutta toivottavasti joskus kuitenkin =). Toivon vaan että saadaan monta alkiota niin saadaan sitten useampi PAS:kin tehtyä. Kaikista eniten jännittää juuri tuo miten munikset hedelmöittyy vai hedelmöittyykö ollenkaan, se ois kyllä hirveän kova paikka jos ei edes siirtoon päästäisi. Kaiken järjen mukaan luulisi että munikset hedelmöittyy, kun simpat kuitenkin kohtalaiset, mutta koskaan ei voi olla varma.

kaz: Hyvä juttu, että sielläkin asiat etenee =). Parempihan se vaan on mitä nuorempana lähtee asioita selvittelemään niin on paremmat mahdollisuudet sitten tulla raskaaksikin =) .

Siniviuhka: Hieno juttu, eihän siihen nyt niin kovin pitkä aika olekaan. Tsemppiä odotteluun =)

minusta tuntuu, että olen syönyt itseni raskaaksi.. vatsa pömpöttää ihan siitä hyvästä kun ruoka on niin hyvää.. sitä vaan kuvittelee niin varmaksi että nyt ja no nyt mä oon raskaana. Vatsan olo on toki outo, mutta johtunee varmaan jännäämisestä.. miksei kaikilla vois olla raskautuminen yhtä helppoo!!! :|

onnea siniviuhka :flower: tutkimuksiin pääsystä. Kiitos kaikille myös onnitteluista. Meille tuki tänään kutsu aukiolotutkimukseen. Pitää vain saada miehen näytteet ennen sitä tutkittua. Tänään käytiin siitä kyselemässä ja hakemassa näytepurkki niin sen voi viedä vasta 10.8 jälkeen... Mutta asiat kuitenkin etenee =)

Pipopi meillä on tainnut käydä vähän samalla lailla..

Siniviuhka onko se ihan huojentavaa, et voi välillä huilata vauvanteon suhteen vai ahistaako se? jaksuja sulle odotuksen odotukseen :hug:

kaz hienoa, että asiat etenee..:)

Rosetta toivottavasti meillä kaikilla on edessä aivan uudenlainen kesä joko maha pystyssä hikoillen tai vaava sylissä..:)

Ibu mulla monesti turpoo heti oviksen jälkeen ja on ku pallo seuraavat kaks viikkoo, kunnes täti taas tulee..pms..sais alkaa jo turvota ihan muusta syystä!

KP toivottavasti lomailu on lisännyt hedelmällisyyttä, jotta sais pikkunen sais alkunsa..:)

Heippa taas!

Yhteinen hali tädin piinaamille :hug: :hug:

kaz, saatteko millon vastaukset simppatestistä?

Sinikka, no ei tarvi enää hirveän kauan odotella :) Mitähän ne meinaa siellä teille tehdä?

Rosetta, mulla on samanlaiset ajatukset, että saatas vaan pakastin täyteen alkioita :D Ei tarvis heti uutta icsiä tehä. Minäkään en meidän kohdalla usko ensimmäiseen kertaan, sillon tietääkseni on aika pieni se onnistumisprosentti, sehän sitten nouseen se todennäköisyys passien ja ivf/icsi-kertojen karttuessa.

Täällä ootella tätiä, ens vknloppuna pitäs tulle eli aika hyvin kerkeää mennä ohi reissuun lähdettäessä :) Syksyä ja alkavia hoitoja oon alkanu mietiskelemään, välillä pelottaa, välillä jännittää :) Näillä näkymin alan pistelemään elokuun lopulla, punktio ja siirto olis sitten syyskuun alussa, hui!

Halle enpä ihan sanois, että ahdistaakaan, on vaan jotenkin sellainen olo, et ei uskois koko hommaa todeksi..kun en olis ikinä kuvitellut mua ja miestä lapsettomuushoitoihin..niinkuin ei varmaan kukaan muukaan ois. onhan se kyllä aika kivaa, et nyt kun seksi ei oo lapsentekosuoritusta, niin on ihan eri fiiliksissä hommailemassa.. ;) :D

Duffy eipä se onneks kauaa ole, kun on jo lokakuu..olin kyl ihan varma, et menee varmaan ensvuodelle. tietenkin meidän kohdalla käy sellanen tuuri, et ne peruu sen ajan.. :|
teillä on kans hyvässä vaiheessa tuo tilanne, selvyyttä jatkosta...itse en edes tiedä mitä siellä ensimmäisellä käynnillä tehdään..

Iso halaus kaikille sitä tarvitseville!! :heart: Täällä reissailtu koko viikonloppu ja tänään taas arki vastassa ja työpäivä... B) Tänään aloittelin tikuttamisen ja aika haalea viiva tuli....elikkäs ootellaan ootellaan!?Hauskaa päivää kaikille murusille!!! :hug:

KP mä haluisin kans harrastaa tota agilitya, mut tääl ei oo sellasta rataa, enkä osaa/jaksa ite rakentaa..pikkuinen koira varmasti nauttis siitä..ollaan vaan toistaseks tyydytty hyppimään lannerenkaan läpi..:D

Duffy oispa se vaan hyvä, jos se täti nyt tajuais tulla oikeeseen aikaan! voih..teilläkään ei oo enää kauaa aikaa siihe, ku ne hoidot alkaa :heart:

Siniviuhka oudolta tuntuu tosiaan..vaik mul on tosi positiivinen asenne nyt tähä hommaan, ni onhan se hassua, et jotku on jo toista kertaa raskaana tän mun yrityksen aikana

Sinirusko toivotaan, et saat pian vahvat viivat!

kuvittelin jo pe/la että olenko todellakin raskautunut, kun lämmöt oli koholla muiden oireiden lisäksi, enkä ollut yhtään kipeän oloinen. Nyt olen kuitenkin kauheassa flunssassa ja sain aamulla kp27 negan testiin.. Ihan sillä testasin, että tiedän mitä troppeja tähän flunssaan voin syödä. Tosin kp33 on normaali.. mutta kyllähän sen pitäisi jo tässä vaiheessa näkyä, jos jotain ois tapahtunut..

eli heti tädin tultua yhteys lapsettomuuspuolelle ja hoitoihin, kuten ohjeistus jo kesäkuussa tuli.. En edes tiedä ärsyttääkö. Ehä liian tottunut jo tähän..

Tsemppiä muille! :wave:

HaLLeBeRRy: laita yksityisviestinä, mistä päin olet.. Täällä ainakin ihan rotukohtaiset järjestöt/yhdistyksetkin järjestää agilityn harrastamista.. Mutta ne jotka haluavat suunnata harrastuksensa ihan agikisoihin asti, niin sitten menevät oikein agility-yhdistykseen/seuraan harrastamaan..
Mä kävin keväällä tuon meidän käppänän kanssa pentuagilityn, mutta en varmaan jatka enää samassa paikassa harrastamista, koska on niin kallista..

KP

Duffy sullahan on nopeaa toimintaa tiedossa

Halle, no eipä ollut tuota toisten KAHTA raskauttakaan tullut ajateltua, mutta nauruhan siitä irtosi. Viime viikolla yksi kaveri murjaisi, että on se kauheaa kun jotkut äidit niin nopeasti alkaa heti toista yrittämään, sehän voi vakka tulla. Teki mieli sanoa, että jos tästä lapsi vielä saadaan aikaiseksi, niin en kyllä ala sen jälkeen mitään ehkäisyä käyttämään!

Ibu flunssalla on meikäläisenkin lämmöt olleet koholla, mutta kun kp 27 lähestyy alkaa kummasti palata se perus 36. Voivoi, se vissiin sitten siitä inssistä.

Duffy kiva kuulla et asiat etenee nuinkin nopeaan. Toivotaan että hoidot sitten tuottaa sen toivotun tuloksen mahdollisimman pian. :)

Ibulle tsemppi :hug: Toivottavasti se täti ei tuukaan ja muuttuupi vielä plussaksi testi.

Täällä ovis nyt takana päin. Oli tosi kivulias semmonen, nii ei voinut kyllä olla huomaamatta. Tosin aika pessimistinen olo on kyllä iskenyt minuunkin. Sain taas kuulla yhden tuttuni "vahinko"vauvasta ja alko taas tuntua siltä et on se tämä elämä niin prkleen epäreilua aina. Totta kai uskon et hän on nyt valmis äidiksi ja muutenkin varmasti onnellinen tulevasta vauvasta, mut tuntuu se silti niin epäreilulta kun meitä jotka todella sitä vauvaa haluttaiskin on nii tosi paljon ja tuntuu että se tärppi on niin hankalaa ja tuuripeliä... Anteeksi avautumiseni, oli pakko jonnekkin vähän taas purkaa tätä turhautumista. :ashamed:

hmm..kummallista, mutta mä kun luulin ovulaation olleen jo tuossa viikonloppuna, niin silti jatkuu tuo nipistely munasarjoissa ja paikat on kokoajan märkänä. mistähän päin sitä nyt sitten tuulee!?
:o :o

Yhteistyössä