Moi kaikille!
Täällähän on tapahtunut vaikka mitä! Muistan nimittäin kun silloin vuosi sitten liityin tähän ryhmään odotuspuolella ja nyt on jo monta vauvaa maailmassa.
Tuon kesäkuisen km:n jälkeen oon vaan taustaillut täällä 2plussassa, mutta nyt taidan uudelleen uskaltautua mukaan, jos pääsen

.
Kommentoin teidän juttuja sitten kun pääsen vähän paremmin kartalle tähän hommaan. Eli omaan napaan:
Tänään päätin, että lopetan km:sta stressaamisen ja oon nyt siis iloisesti paksuna, plussa tuli viime torstaina. <3 Huh.
Oireet on ihan eri luokkaa kuin viime raskaudessa, vatsa on melkoisessa käymistilassa ja rinnat kasvaneet jo nyt vaikka kuinka. Lisäksi on pyörrytystä, väsymystä/aamuyöheräilyä+valvomista ja ikävä kyllä myös kamalaa piereskelyä...
Viikonloppuna mulla oli myös hyvin pientä ruskeaa vuotoa, mutta se on nyt loppunut ja plussa senkun vahvistuu sekä oireet vahvistuu, joten olen päättänyt jättää koko vuodon omaan arvoonsa, onhan niitä monilla naisilla raskauden aikana.
Vähän arveluttaa kun mies ei ole vieläkään valmistunut, mä jään taas ensi maanantaina pätkätyöstä työttömäksi ja muutenkin taloudellinen tilanne on hämärä. Täytyy varmaan pistää koko elämä uusiksi. Ja itsehän tätä vauvaa on tehty ja toivottu. Jännästi juuri päästiin naimisiin asti, hääbileiden jälkeen tärppäs.
Myöhemmin siis lisää tilitystä, mutta jännittävissä tunnelmissa ja parasta toivoen
Avocado + uusi tyyppi 4+5 (?)
Ja ikää on 29 (miehellä 30),
synnärinä kai TYKS (ellemme sitten vaihda paikkakuntaa lähemmäs isovanhempia...)