Sassy ja
Tiksutin, kiva lukea neuvolakuulumisia

Kummallekin myös tsemppiä ultraan ensi viikolle!
Tsudelle onnea, kun kaikki oli hyvin ultrassa! Muistan tuon helpottavan tunteen
Vanhemmille kertomisesta: en muista, sanoinko täällä, kuinka hassusti mun porukat reagoi. Ensin eivät sanoneet oikein mitään, sitten äiti sanoi jotain onnitteluntynkää ja totesi, että "siihen nyt ehti tottua, että teillä ei ole lapsia". Isä sitten sanoi, että "parempi myöhään kuin ei ollenkaan". Hmm, käsittääkseni olen 28-vuotiaana ihan keskimääräisen ikäinen ensisynnyttäjä?! No, meidän porukat on kyllä sellaisia perinteisen juroja suomalaisia töksäyttelijöitä muutenkin

Ovat toki oikeasti iloisia asiasta. Appivahemmat taas osaavat myös sanoa sen, ja anoppi muistaa aina käskeä ottamaan rauhallisesti ja pitämään huolta itsestäni
Hankinnoista: Joko Tiipulalla alkaa olla kaikki tarpeellinen kasassa? Mitenkäs muut, joko olette uskaltautuneet kaupoille? Meillä on siis vielä isot jutut hankkimatta (ainakin vaunut, sänky), ja muutenkaan en ole vielä hahmottanut, mitä kaikkea sitä tarviikaan. Muistan nähneeni jossain pinossa jonkinlaisen suuntaa-antavan listan, pitää kaivella se esille.
Vaatteita shoppailin vauvalle viikonloppuna

Vieläkin mietin, kuinka paljon yhtä kokoa niitä kannattaa haalia. Jotkut sanovat, ettei pienimpiä vaatteita (50 ja 56 cm) tarvi olla kuin muutama, mutta toisaalta toiset varoittelevat, että vauva puklaa ja pissii päivässä ainakin kolmet vaatteet pyykkiin

Ja riippuuhan se toki siitäkin, kuinka usein ehtii pestä pyykkiä ja voiko ne kaikki pestä samassa koneessa...
Oulussa on muuten yksi ihana kirppis, jossa on pelkästään lastenvaatteita ja -tarvikkeita. Ostin läjän tytönvaatteita sieltä :heart: Ne, mitä olen tähän mennessä ostanut uutena, olen pyrkinyt ostamaan kaiken varalta "neutraaleja" - mikä on yllättävän vaikeaa. Enemmän saisi olla vaikkapa vihreää ja keltaista tarjolla, ei vain sinistä traktorikuviota tai vaaleanpunaisia kukkia.
Mukavaa viikonloppua!
Liisakaisa ja Myyrätyttönen 23+6