Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:Koittakaa nyt päättää onko vai![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:On on, itse en edes halua mitään esileikkejä. Suoraan asiaan vaan!!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:Koittakaa nyt päättää onko vai![]()
Ei esileikillä ole mitään virkaa, himoja joko on tai ei.
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:On on, itse en edes halua mitään esileikkejä. Suoraan asiaan vaan!!![]()
Ilman esileikkejä "pisto-nosto-ravistus". Saitko?
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:On on, itse en edes halua mitään esileikkejä. Suoraan asiaan vaan!!![]()
Ilman esileikkejä "pisto-nosto-ravistus". Saitko?
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:No höh, eihän sen ilman esileikkejä tarvi olla pisto-nosto-ravistus.
Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:Onko tämä palstan virallinen totuus?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:No höh, eihän sen ilman esileikkejä tarvi olla pisto-nosto-ravistus.
Mutta joskus vaan on....
Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:Koittakaa nyt päättää onko vai![]()
Onko tämä palstan virallinen totuus?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:No höh, eihän sen ilman esileikkejä tarvi olla pisto-nosto-ravistus.
Mutta joskus vaan on....
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:Niin, ja se voi olla sitä vaikka ois viikon esileikit.
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Sit voi tehdä monta kertaa saman sarjan, exäni ainakin jakso panna useaan kertaan peräkkäin.. ehkä sulla ei oo virtaa sitten.
Alkuperäinen kirjoittaja Nipu:Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:Koittakaa nyt päättää onko vai![]()
Onko tämä palstan virallinen totuus?![]()
Ei.
Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:Yks sanoo on ja toinen ei. Miten tää nyt oikein menee![]()