Esileikki on turhaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 25v nainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
2

25v nainen

Vieras
Musta on ihanaa, kun mun rakas saattaa tulla ihan yhtäkkiä takaapäin ja alkaa naimaan mua. Ihan koska vaan. Se on ihan sairaan kiihottavaa. Se saa panna mua ihan koska vaan. Se tulee vaan ja ottaa mut. Sellanen on MIES, ainakin mun mielestä. Ei mitään vitun esileikkejä tai lässytyksiä, ku suoraan asiaan. Ei mua ainakaan satu. Kastun sekunnissa kun mies tarraa kiinni peppuuni tai rintoihini.

Parasta on se, että se silti kunnioittaa ja rakastaa mua sekä juttelee paljon. Ja se on ollu musta ennen tosi outoa, et kui jotku muijat antaa tehä itelleen niin, mutta nyt oon tajunnu, et SIKSI KU SE ON NIIN VITUN KIVAA!! Jes.

[viestiä moderoitu]
[keskustelu siirretty]

Oletko uskis vai muuten vaan kokematon ja ahdaskatseinen? Mikä tästä tekee provon tai fantasian? Meillä ihan sama tilanne. Tyttö tykkää kun yllätän. Toki jotain tilannetajua pitää olla, mutta ei tuo nyt niin harvinaista voi olla että pitää provoksi epäillä :D

Täällä sitten on 45 vuotias teinityttö, koska kyllä minäkin tunnen asian kuten alkuperäinen. Ehkä kyllä olisin ilmaissut itseni hiven eritavalla ;)

Myös minusta on ihanaa tuntea että minulla on MIES joka ottaa minut. En ole koskaan oikein pitänyt hipelöinneistä ja suukotteluista (esileikissä, muuten kyllä).

""Jotkut frigidit lehmät väittää että muka sattuu jos työntyy sisään ilman esileikkejä. Ei mua ainakaan satu. Kastun sekunnissa kun mies tarraa kiinni peppuuni tai rintoihini.#

Mutta kaikki eivät kostu sekunnissa vaikka kuinka tahtoisivat. Ja sitten sattuu.

Joskus aikoinaan kun vielä sai naisen kanssa peuhata,opin seuraavaa.Esileikkiä naisen kanssa mahdollisimman pitkään.Jos vielä satut todella pitämään tästä naisesta,silloin nou roplem.Järkkää naisellesi parit orkut ennen yhdyntää.Senjälkeen saat nauttia naisesta satarosenttisesti.Kun nainen on todella kiimahuipulla,silloin mieskin saa tuntea naisen naisellisuuden.Se on jotain aivan helvetin hienoa.

VARJOIHIN VAJONNUT NAINEN EI KAIPAA ESILEIKKIÄ MUTTA silloin nainen on todella vajonnut varjoihin "seksiriippöuvainen" ei todellakaan mikään normaali tila slloin nainen on liki pikemeydenlähettiläs SITHI NEITO.

T. KARS SKYWALKER JEDIMESTARI

TÄLLAISET NAISET TYKKÄÄVÄT MYÖS RAASTA NAUTINNOSTA JA KIVUSTA

VOIMA OLKOON KANSSANNE

No en minäkään vaadi esileikkejä, että voisin antautua miehelle. Rakastan sitä kun mies ottaa - kun tekee mieli. Kyllä minunkin alkaa tehdä mieli kun huomaan mitä on miehellä mielessä.. : ) Ei se nyt niin vaarallista ole tosiaankaan. Tuntuu että olen koko ajan liukkaassa kunnossa..
Mutta ei siinä mitään jos joku tykkää esileikeistä ennen aktia. Tottahan sekin on kivaa välillä.

Alkuperäinen kirjoittaja liukas liisa:
No en minäkään vaadi esileikkejä, että voisin antautua miehelle. Rakastan sitä kun mies ottaa - kun tekee mieli. Kyllä minunkin alkaa tehdä mieli kun huomaan mitä on miehellä mielessä.. : ) Ei se nyt niin vaarallista ole tosiaankaan. Tuntuu että olen koko ajan liukkaassa kunnossa..
Mutta ei siinä mitään jos joku tykkää esileikeistä ennen aktia. Tottahan sekin on kivaa välillä.

Olet ihana! Minulla on juuri tuollainen nainen nyt ja olen nauttinut täysillä!! Minä olen tapaillut ja nainut monia naisia, mutta nyt on kumppani sellainen jota haluan kokoajan. Miksi? Siksi että ei tarvitse aina mennä pitkän kaavan mukaan ( esileikeissä )

Olet ihana! Minulla on juuri tuollainen nainen nyt ja olen nauttinut täysillä!! Minä olen tapaillut ja nainut monia naisia, mutta nyt on kumppani sellainen jota haluan kokoajan. Miksi? Siksi että ei tarvitse aina mennä pitkän kaavan mukaan ( esileikeissä )[/quote]

Kiitos!
No ihmekös tuo sitten, että me sekstataankin tosi usein... : ) Kivaa on molemmilla! Annan hänelle tooosi mielelläni.. : )
ai kun alkoi tekemään mieleni...

Yhteistyössä