Ä
äiskä
Vieras
mitä ihmettä teen tuon lapsen kanssa? ei usko mitää oikeastaan joka asiasta vääntää vastaan , väkättää, kiroileee ja tahallaan ärsyttää.tulee ihan esimurkku mieleen ja varmaan sitä onkin mut miten saan sen ruotuun..oon väluil niin pihalla ja sanaton hänen sanoistaan ja tekemistään
ku hän osaa olla herttainen ja kiltti ja nauravainen ..auttaa aina kuitenkin jos pyydän , mut sit on nää et karjuu suoraan päin naamaa.mussa varmaa jotain vikaa kun olen sen tuollaiseksi kasvattanu..
ollaan kumpikin tulisieluja ..sytytään ja sammutaan yhtä nopeasti.kauhee mekkala aina mun ja pojan välil täällä ja taannun itekin samal tasolle..eli kysymys pitäisi varmaa olla mitä teen itselleni jotta oisin rauhallinen näissä tilanteissa ja se aikuinen kuka määrää
onks kellään ollu tällaista ennen ikinä koskaan??
ollaan kumpikin tulisieluja ..sytytään ja sammutaan yhtä nopeasti.kauhee mekkala aina mun ja pojan välil täällä ja taannun itekin samal tasolle..eli kysymys pitäisi varmaa olla mitä teen itselleni jotta oisin rauhallinen näissä tilanteissa ja se aikuinen kuka määrää
onks kellään ollu tällaista ennen ikinä koskaan??