Onko totta että Espoo-lisä tulee tulosidonnaiseksi???
Tällaisen huhun siis kuulin ja nyt sitä ihmettelen.
Tällaisen huhun siis kuulin ja nyt sitä ihmettelen.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja pieras:Ainakin sitä harkitaan. Ihan jees mun mielestä, 5000 euron bruttotulot yhdeltä hengeltä on aika paljon.
Alkuperäinen kirjoittaja pieras:Ainakin sitä harkitaan. Ihan jees mun mielestä, 5000 euron bruttotulot yhdeltä hengeltä on aika paljon.
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Asiasta käydään keskustelua, mutta eihän sitä vielä tiedä. Mutta nythän vuoden vaihteessa muutuu asiat niin että espoo-lisän saa vain jos hoitaa kaikki alle kouluikäiset kotona. Eli menetät espoo lisän jos esim. 5-vuotias lapsesi on hoidossa ja itse olet kotona vauvan kanssa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Vielä kun joku päättäisi sen, että kuntalisä maksetaan kaikissa suomen kunnissa. Hyvä asia se, että kuntalisän maksuperuste muuttuu niin, että se maksetaan vain niille perheille, jotka hoitavat kaikki lapsensa kotona.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Niin, hyvin pitkälti koko muu suomi maksaa siitä, että pääkaupunkiseutu porskuttaa ja muualla lyödään lappua luukulle.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Niin, hyvin pitkälti koko muu suomi maksaa siitä, että pääkaupunkiseutu porskuttaa ja muualla lyödään lappua luukulle.